tirsdag 1. september 2009

Good Morning!

Lillebror og matmor kl ti på åtte en tirsdagsmorning. :) Begge serdeles trøtt! :p

I helga hadde vi besøk av Lone, Mette, Tor Erik og Taco. :) Taco(mat)kveld og filmkveld på fredagen mens Tor Erik fikk tattoo ved kjøkkenbordet. På lørdag fikk jeg hjelp av Lone og Mette til å vaske huset, før det ble feiring av bursdagen til Tor Erik. Da ble det hjemmelaga pizza som svigermor ordna med, og litt kaffe og kaker etterpå. :) På kvelden spilte vi jentene litt brettspill mens gutta så film... (les:Sov) :p Søndagen gikk med til Wii-spilling, stort sett. ;) Hadde ei kjempefin helg. :)

I dag stod jeg opp i sju-tida...har spist frokost, sett litt tv og satt på ei maskin med klær.. Tror jeg skal sove en dupp mens jeg venter på at den skal bli ferdig jeg... :p

Snakkes! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar