tirsdag 8. september 2009

Slapp!

Formen har vært så som så den sist uka. Sover lite for tida og har MYE kynnere, så er litt sliten i kroppen, mye trøtt og slapp, har dårlig matlyst og er en del kvalm. Føttene er VELDIG hovne nå... Alt dette er heeelt normalt, sier jordmor som jeg var hos i dag. :) Alt så jo ellers helt supert ut da.
Lille snuppa i magen vokser fint og hjertelyden var helt fin, og det er jo tross alt det viktigste. :)

Meen, siden formen er litt laber, så gidder jeg ikke skrive no' lang innlegg..

Kort update siden sist:
* VOGNA ER BESTILT!!!!! :D:D:D JIPPIIIII!!!! Den kommer ikke før i uke 42-43 da...
* Har bestilt ei nydelig barneseng som vi får av den kommende farmor. :) Den kommer vel i løpet av denne uka, eller neste uke vil jeg tro. :)
* Stellekommode er innkjøpt og innredet.
* Vi har vært på fødselsforberedende samtale. :)
* Har hatt helg...ikke gjort noe spesielt denne helga...
* Var på omvisning på føden i går, veldig greit å se hvor vi skal. :)
* Jordmortime i dag
* Kurven er nå i hus! :)

Bilder?? Sikker????? :p

Her er stellekommoden. :) Eller kommoden fra Ikea som vi bruker stellematte på! :) Det er veldig god plass i den, og jeg er KJEMPEfornøyd. :)


Romdelere i skuffene er et MUST! :) Ære være Ikea for smarte løsninger! :)


Her har vi kurven som vi får låne av tanta til Håvar! :) Den er såå søt. :)




Litt andre bilder jeg fant liggende på pcn...

Frøken June Gladidyr! :D Taco-snuppen da han var på besøk tidlig i sommer. <3


Catwoman! :p


My Hunk! :p hæhæ...fant brillene i skuffen han og. ;)


Fiine Taco. :)



Og til slutt et magebilde fra i dag. :) Lenge siden sist jeg la ut nå, er det ikke det da?
Uke 36+6 :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar