onsdag 9. september 2009

Ehhh....Rier??

Formen har vært litt bedre i dag, heldigvis! :) Ikke det at jeg sov noe særlig i natt....tror jeg... det var ei litt rar natt egentlig...jeg hadde nok perioder hvor jeg døsa av, men da drømte jeg så livlig om alt jeg driver å tenker på for tida.. baby, vogn, baby, seng, fødsel, sykehusbaggen, ny mobil, fødsel, fødsel, fødsel!!!!!.. at det kjentes ut som jeg bare hadde ligget våken og tenkt alt....

Rundt klokka fire i natt vet jeg at jeg iallefall IKKE drømte! Da fikk jeg skikkelig kraftige murringer, altså det kjentes ut som heftige menssmerter, både foran i magen og i ryggen...Akkurat sånn som de sa både på fødselsforberedende og på omvisninga på føden at det kjennes ut når fødselen starter, så da ble jeg jo litt med meg.. Jeg kunne jo ikke føde NÅ...Håvar skulle jo på kurs i Stavanger i dag, og baggen var jo ikke pakka, og jeg følte ikke at jeg egentlig var forberedt i det hele tatt.. Det går ikke ann, liksom...ikke nå! Vi skal jo på kiiino neste fredag! :p Litt komisk siden jeg går dagen lang å tenker at det hadde vært utrolig hærlig om hun bare kunne komme nå! Jeg gleder jo meg fælt, og ser virkelig fram til å få fødselen overstått og endelig ha gullet vårt i armene. :P MEEEEEN! Det vara i ca ett minutt...åsså ble det med den ene gangen! Hehe. Alt dette er jo helt nytt og litt skummelt, så det må være lov å frike ut bittelitt... :p Det er vel mer som jordmor sa, at jeg kunne kjenne en del sånt framover, såkalte falske rier, eller noe sånt....uregelmessig....nå og da... JEII! :P

Når det er sagt så har jeg altså funnet meg en passende stor bag idag, og skrevet ut en pakkeliste som jeg nokk går i gang med i morgen, så om noe skulle skje før tiden så er jeg forberedt! :) For tenk! :) Det er faktisk bare 24 dager igjen til termin da...tre uker og tre dager... Er 37 uker på vei idag!! :D Åhhh...jeg gleder meg sånn!!! Det gjør Håvar også. :) <3

Så altså...i dag ja... Formen er bedre, har fått unna litt husarbeid! Vaska noen maskiner med klær, så nå er det faktisk tomt for skittentøy igjen! :) Hærlig! :) Ellers så har jeg hengt opp et bilde i gangen, pussa litt på vogga, så nå er den endelig klar for maling, OMSIDER! :) Og så har jeg hengt opp krokene jeg kjøpte på Ikea til smykkene mine. Det ble riktig fint, syns jeg. :) I tillegg til at det ble dekorativt på soverommet, så slipper jeg at de floker seg sammen i ei eske. Veldig fornøyd! :) Legger med et par bilder av det her. :)



Ejah...jeg ser at det speilet der skulle ha vært pusset ja... :p

Har og vært i Rissa en tur og henta ei vogn som vi har fått låne fram til vi får vogna som vi har bestilt. :) Det er snakk om ca tre uker fra Sara kommer til vogna vår blir levert, iallefall om Sara kommer sånn rundt termin, så om det vil bli noe veldig stort behov for vogn er uvisst, men jeg synes det er greit å ha en her, i tilfelle det blir fint høstvær å trille i. :)

Nå skal jeg gå gjennom kanallista å se om det er noe å få med seg på tvn før jeg køyer.. Håvar har forhåpentligvis landet nå så han rekker kvart på ett ferja og kommer hjem i natt. :)

BTW! Jeg nåes ikke på mobil om dagen... Sim-kortet mitt er inaktivt, siden jeg har sagt opp abonnementet mitt hos One Call...jeg har ikke fått det nye sim-kortet enda, så da så...forhåpentligvis har det kommet i posten til Fevåg så jeg er på nett igjen i morgen. :)

Natta peeps! ;)

2 kommentarer:

  1. Iik, jeg hadde kommet til å frika hvis jeg hadde våkna midt på natta med rier lenge før tiden; men, kanskje det var kroppen/sara sin måte å si at nå må du pakke bagen!

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, tenker det var en advarsel! :p
    Den skal pakkes nå, så neste gang det starter, enten det er falske rier eller ikke, så slipper jeg å få hetta for sånne ting iallefall. :p Da kan jeg bare ta meg tid til å kjenne etter og vente...ikke stresse. :)

    SvarSlett