mandag 14. september 2009

My Weekend! :)

Torsdagen gikk turen til Fevåg. På posten der lå nemlig den nye mobilen min! :) ENDELIG! Ikke at jeg har venta så fryktelig lenge på akkurat denne mobilen, men jeg har LENGE ønska meg ny mobil. Den gamle hadde jeg hatt i over 3 år, og det siste året har den vært bare sånn halvveis!
Det ble som jeg sikkert har sagt tidligere en Nokia 5800 Xpress Music, og så langt må jeg si at jeg er utrolig førnøyd! :)

*TUSEN TAKK* til min kjære som kjøpte den til meg i bursdagsgave! :D

Hjemme i Fevåg lå det nye sim-kortet også, så jeg var på nett igjen med det samme jeg fikk satt det i den nye mobilen... Med tanke på omstendighetene så var det litt greit da...Vært litt kjedlig om fødselen hadde starta og jeg hadde måtta flydd rundt for å finne en nabo hjemme for å få lånt telefon for å få gitt beskjed. :p Hoho!

Kan informere om at middagen på torsdagen ble "Revvebaill", som vi kaller det. :) Klubb/Komle/Potetball.... Det er det BESTE JEG VET!!!! ;) Å nei, vi spiser det ikke med duppe....bare bacon og sirup! ;)  MmMmM! Jeg får vann i munnen bare av å tenke på det! Hehe! :p

Den etterlengta fredagen og helga kom omsider denne uka og. :) Håvar har vært mye borte denne uka, og da blir dagene gjerne litt lange, og tida går treigt, så denne helga hadde jeg venta på... Fredagen gikk med på en tur til Langørjan hvor de la på de nye sommerdekkene på Volvoen (på høy tid :p), en tur innom farmora til Håvar for å ta med noe lapskaus hjem, fotballtrening i striregnet for Håvar sin del, og koslig pizza-kveld i Fevåg. :)
Ringte forresten på Bebito og, for å høre om barnesenga kanskje var på vei snart, men det var den altså IKKE! De sender inn bestillinga tidligst om en måneds tid, fordi de samler opp bestillinger over tid, og SÅ blir sengene produsert...Synes virkelig at dette var noe de burde ha informert om da vi bestilte senga...ikke det at det hadde gjort noe forskjell for vår del, senga skal vi ha uansett, men jeg hadde jo forventa en telefon om den senga ganske snart nå, og senga er ikke klar før om en 5-6 uker... TIDLIGST! Hadde ikke kosta dem noe å fortalt oss det da....
Senere på dagen ringte de tilbake fra Bebito.. Da hadde de fått inn den vogna som vi hadde bestilt. :D Vi venta jo vogna i uka 43, men de hadde fått inn ei ekstra allerede nå som vi kunne få nå med en gang hvis vi ville! ;)

Lørdagen starta med hurtig frokost, og frisørtime. Håvar hadde bestilt seg time hos May-Britt, og da ble jeg med for selskapet sin del. :) Etter det tok vi en snartur til byen, bare for å hente vogna vår. Og tenk, den var enda finere i virkeligheten! :)

Nå gleder vi oss til å ut å trille! ;)

Lørdagskvelden hadde vi besøk av Jan Erlend og Thomas. Vi så "Menn som hater Kvinner" (3. gang for min del) mens vi spiste pitapizza, drakk brus og ble alt for mette til å klare noe av snavvle gutta hadde kjøpt med seg. :p

Dagen i dag starta kl 6. Håvar har vakt i helga, og fikk melding om feil, så han måte stå opp å sjekke.. Jeg våkna også, og skjønte fort at det ikke var vits i å prøve å sove mer da, så jeg stod opp å begynte å rydde litt. :p Rydda stua og kjøkkenet etter pizzalaginga i går, og satte på en maskin med klær...Etter halvannen time så ble jeg fryktelig trøtt og intenst kvalm...trodde virkelig at jeg skulle kaste opp et par ganger der. Skjønner ikke hvorfor jeg blir så akutt kvalm noen ganger... :( Jeg prøvde å spise litt, for jeg blir fort kvalm hvis jeg ikke spiser regelmessig nå, men det hjalp ikke noe særlig, så jeg la meg igjen. Håvar kom å la seg igjen han og, og så sov vi godt i noen timer til. :)

Da vi stod opp igjen dro vi på bursdag i Fevåg. Mor ble 77 år i dag, og ble behørig feira på fellesstua oppi eldreboligene der hun bor, med masse familie. :) Etter bursdagen var vi innom farmora og farfaren til Håvar en tur. De trengte hjelp til å flytte litt ting og tang fra huset til den nye leiligeten de har kjøpt, så Håvar hjelp til med det mens jeg satt og halvsov i en stol. :p

Middagen i dag ble en Big One Hattrick...det vil si at i morgen må jeg virkelig komme på noe SUNT og godt til middag...pizza 3 dager på rad....aiaiai! Tror vi satser på hæææærlig WOK til middag i morgen jeg... :)
Etter vi hadde spist var Siv Kristin og John Olav innom en tur. De hadde også vært på bursdagen til mor, og var bare innom en snartur i forbifarten på vei hjem til Levanger. :)
Etter de hadde dratt igjen kom vi endelig på at vi skulle flytte om på Karskstua. :) Vi holdt på en god stund, fikk kasta ut en sofa og rokkerte litt fram og tilbake før vi ble ordentlig fornøyd. Nå har vi TV der nede og kan bruke Karskstua som TV-stue også. Har ikke noen kanaler der da, enda iallefall, men man kan godt se film der, eller spille tv-spill! :) Gardiner har vi fått opp også. Kom ikke på å ta noen bilder mens vi holdt på da, så jeg får prøve å komme på det i morgen, så dere får se. :)

Sånn ellers så har formen vært ganske grei i helga. :) Blir fort sliten da, spesielt med de kynnerene og murringene jeg har hatt de siste dagen, men har følt meg litt bedre likevel. :) Magen har altså vært i helspenn nesten hele helga, men Sara har vært overraskende rolig de siste dagene.. Har kjent et lite spark bare sånn innimellom, nå og da, så jeg har tenkt at nå begynner det vel endelig å bli så trangt i magen at nå blir hun vel litt roligere framover...
DET kan jeg visst bare glemme ja.. :p Hun har tatt igjen for hele helga nå ikveld. Jeg kjenner masse snuing og sparking på (straks) fjerde timen nå, så det er ei utholdende lita berte inni magen her. ;)

Nå kjenner jeg at det er på tide å finne senga! Er spent nå, på om snuppa tenker å roe seg litt, så mams får sove! :p

Planer for neste uke?? Næh...
En tur på Ålmoen med rask en av dagene..vogga må vel males....fredag skal vi på kino! :) thats it, tror jeg...

Er forresten gått ut i mammaperm nå ;)
20 dager igjen til termin! :)

Natta!

2 kommentarer:

  1. Vogna e rååfin:) Bra dæm fikk inn deinn da, litt trøst for at d tar tid me senga.
    Ho kjæm vel snart snuppa no tænke æ:)

    SvarSlett
  2. Ja, d va litt trøst dt. :) Vi har jo kurv som hu ska sov i deinn første tida, så d va jo itj nå krise, men syns d e dåli at dæm ikke sa i fra da.
    Håpe virkelig at hu kjæm no snart ja. :)

    SvarSlett