mandag 14. september 2009

Ny uke! :)


Da var mandagen her. :) I dag har jeg sovet leeenge! Stod opp litt over tolv. Etter frokost og litt tv så fikk jeg endelig lyst til å begynne med vuggen. ;) Jeg fikk mala første strøk i dag, og satser på ett nytt et i morgen. :) Den blir skikkelig fiin! :) Gleder meg til den er fedig og jeg får den opp i stua! :D Ellers i dag har jeg rydda, vaska klær og laga middag. :)




Resultatet etter første strøk. :)

Bilder fra kjellerstua vår lovte jeg vel også.. :)






Etter litt om og men og flytting hit og dit så ble det sånn. :) Skulle gå an å sitte her nede å se film, spille tv-spill, spise godteri eller drikke vin/karsk her nå. :)

Nå lurer jeg på om jeg skulle tatt en tur på butikken...vi har jo ikke mat i huset! :p

Snakkes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar