lørdag 19. september 2009

Hormontroll igjen?

I går var jeg en snartur innom jordmora for å sjekke at blodtrykket var normalt...og det var det. :)
På kvelden dro Håvar og jeg på Egon, og så på kino etterpå. :) Filmen var bra den, men hadde vel kanskje litt vel høye forventninger til den etter den første....? Var litt mindre spenning i denne synes jeg, men det kommer jo en film til, så vi får se da. :)
Var litt letta da filmen var ferdig da..ikke pga selve filmen, men fordi det var nokk den mest ubehagelige kinoturen jeg har vært på... Snuppa i magen pressa bra på blæra, og jeg ble litt sliten av å måtte sitte helt stille, rett opp og ned.... :p
Da vi kom hjem i ti tiden la vi oss med en gang....var vel litt slitne begge to, og jeg hadde fryktelig hodepine.. :|

Formen i dag er ikke særlig mye bedre...stod opp i åtte-halv ni tiden og spiste en skikkelig cowboyfrokost med egg og bacon og bønner i tomatsaus. :) NAMMENAMM! Satt opp en times tid etter det, så gikk vi å la oss litt på senga igjen for å slappe av...det endte med at jeg sovna og sov i to timer til, å våkna, sur som en sitron!! Jeg er trøtt, jeg har hodepine, hjertebank, kynnere, det er ALT for varmt her, og jeg har ikke energi til å gjøre noe som helst, og det irriterer meg grønn!! Alt irriterer meg nå! Si meg, har hormonene kommet tilbake for fullt?? Er det vanlig kanskje? sånn mot slutten? Jeg var jo ganske så hormonell en periode tidligere i svangerskapet, men det roa seg...nå tåler jeg nesten ingenting igjen... Kan vel henge sammen med at jeg har vært mye trøtt og sliten de siste dagene da...?

Jaja...skal vi seeee....
Vogga er ferdig malt nå, og har kommet opp i stua! :) Legger ut litt bilder fra de siste dagene her....





Laga pannekakerøre en dag her....sånn gikk det.. :p


 
Kattepusene! <3
 

Og her var vogga! :)
*Nå må du bare komme, Sara! <3 Vi venter!*




Nå skal jeg se One Tree Hill snart, og spise litt sjokolade! Så kommer Jannike en tur også, forhåpentligvis så blir formen og humøret litt bedre da!  :)


Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar