torsdag 17. september 2009

Rømmegrøt!

I dag stod jeg opp sammen med Håvar i halv sju tida...Våkna av Håvars vakre "Mellom bakkar og berg" på vekkerklokka denne morningen. :p Tok en dusj da han hadde dratt, og så var jeg faktisk plutselig trøtt igjen så jeg gikk å la meg...og sov til tolv... :p Late dager som hjemmeværende.. foreløbig iallefall! ;)
Har mala siste strøk på vogga nå, så i morra får den komme opp i stua! ;) Ellers har jeg vaska et par maskiner med klær og støvsugd litt...
Nå venter jeg på at Håvar skal ringe å si at han er på vei hjem snart, så jeg kan begynne med middagen, som i dag blir rømmegrøt. :)  ((Det er forresten det første kjærringrådet jeg prøver. Rømmegøt skal visst være gunstig av en eller annen grunn, som jeg ikke har funnet noe sted. Så er det jo kanelen da...skal ha masse kanel på! :p Det var visst et middel de brukte for å fremme og forsterke rier under fødsel i gamle dager...)) Om jeg tror det virker?? Næh... :p Det er vel derfor jeg tar sjansen på å prøve det dagen før vi skal på KIIINOOO! :)

Formen i dag har vært ganske fin...Litt småkvalm og svimmel men det er nesten borte nå... Sånn ellers så har det pressa veldig nedover i bekkenet i dag...kjennes ut som alt inni magen vil presse seg ut. :p SÅ da går jeg lett en ekstra tur i trappa, for å hjelpe til litt! ;) Ikke sånn kjempebehagelig det da egentli, å gå i trapper når det presser sånn på, men værre skal det vel bli! ;)

De ringte forresten fra sykehuset i dag...De ville jeg skulle sjekke urin og blodtrykk igjen i morgen i og med at jeg hadde litt forhøya blodtrykk på tirsdagen, så da må jeg en snartur innom jordmora imorgen da. Neste ordentlige kontroll blir tirsdagen neste uke.


Der ringte kjære, han tar sju ferja....da vinner jeg å støvsuge litt her oppe før jeg begynner med maten. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar