torsdag 24. september 2009

Kroppen vilikke!

Gårdagen gikk fort unna. :) Sov lenge, så litt tv, prata litt i telefonen og tok en dusj før jeg dro til Fevåg. :) Der fikk jeg middag, og FOR en middag! :D Fløtegratinerte poteter i form med stekte grønnsaker og biffstrimler, toppet med en alldeles nyyyydelig saus, og ost! :)


Oh Lalaa!!!

Ble der ei stund utover kvelden, var vel hjemme i halv ti tiden. :) Så var dagen plutselig over, og det var en dag mindre å vente. :)

Idag har jeg hatt hjertebank i hele dag omtrent. Har egentlig hatt lite hjertebank den siste tiden, bare når jeg har hatt kraftige kynnere, men i dag har det vært ille. Håper det bare er i dag, og at det ikke er tilbake igjen for fullt....og av en eller annen grunn så svikter hofta og lårene innimellom når jeg går nå...hva er det da??!! Mer som at kroppen slår seg litt vrang nå.. Liker ikke!
Har fått rydda litt likevel da. :)

Håvar har planer om å dra på Basilikum å spise fårikål i dag, men jeg tror ikke jeg er helt i form til å sitte på restaurant å spise sau i dag... Det blir vel så han tar med seg en kompis i stedet, så sa han at han skulle kjøpe med en pizza hjem til meg hvis jeg ikke ble med. :) Høres mye bedre ut det, å få pizza, hjemme, i godstolen! :)

Snuppa i magen derimot har det visst suverent! :) Hun har vært kjempeaktiv i hele dag. :) På tide å komme ut snart da tro???? ;)

Nå skal jeg legge sammen litt klær! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar