tirsdag 22. september 2009

Ta det med RO!!

Beskjed fra jordmora i dag! :p

Jeg fikk gjort unna husarbeidet i går. :)  Fikk vaska det lille vi hadde av skittne klær, fikk unna skittne kopper, shina kjøkkenet, støvsuga stua og kjøkkenet og laga middag til Håvar kom hjem fra jobb! :) Fikk handla det aller siste til stellekommoden og sykehusbaggen i går og, så nå er det virkelig ingenting det står på lenger.. Ikke det at det skulle stå på at vi ikke hadde kjøpt våtservietter og lypsyl, da! :p Hehe.

I dag har jeg vært hos jordmor igjen. Alt er fiint med snuppa. :) Med meg er det greit...litt høyt blodtrykk igjen i dag, så det var klar beskjed om at nå må jeg ta det med ro framover...ikke vaske rundt! Ny time igjen på fredag. :)

11 dager til termin i dag....
Kjenner at jeg ikke er såå rastløs i dag..enda iallfall.. og morgendagen går nokk greit, for da skal jeg til Fevåg. :) Blir nokk der fra middagstid og utover kvelden, for Håvar skal på kamp, så da er det greit med litt selskap. :)

Oh...Tv-kveld i kveld! Don't forget! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar