mandag 21. september 2009

Sara Victoria! Fyrstinne, Seier!

Det er det navnet på jenta vår betyr.
Sara betyr fyrstinne, Victoria betyr seier. :)
Morsomt å vite! ;)

Orket er ikke helt på topp i dag kjenner jeg... :p Jeg har tørka litt støv, men kom ikke særlig lenger... Hadde planer om å få vasket litt klær, ordna koppvasken og støvsugd litt egentlig... Meeeen, dagen er lang enda, skal nokk få det gjort! :)

Nå kjenner jeg murringene kommer tilbake igjen... Natt til i går og i går hadde jeg mye kynnere og ganske mye murringer... Ikke sånn at det var veldig vondt, men man blir litt sliten av å gå å kjenne på det...

En av kjærringrådene er ganske enkelt å være aktiv. Gå en tur, gå i trapper, vaske vindu eller i det hele tatt, bare røre på kroppen...Vinduene her trenger virkelig en vask, så jeg får se da...jeg har tenkt å hive meg på støvsuginga nå, og hvis jeg har noe til overs etterpå så ska noen av vinduene også få seg en puss..Så får jeg i tilegg gå noen ekstra turer opp og ned trappa i dag! :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar