mandag 21. september 2009

Tre ting som gjør meg glad!

Jeg tenkte jeg skulle følge oppfordringen til Sunniva på www.bliss21.blogspot.com. Den går ut på å nevne tre ting som gjør meg glad for tiden. :)

*Det første må vel være at terminen nærmer seg nå. Det er ikke lenge igjen før vi får treffe jenta vår, og det gleder jeg meg masse til nå! :)

** Nr. to er min kjære samboer! <3 Selv om jeg suttrer mye for tida og synes synd på meg selv, så er han veldig tålmodig, og han får han meg ALLTID til å føle meg bedre! <3<3<3 Elsker deg!! :)





*** Som nr tre må nokk jeg også nevne familien min. Jeg føler jeg har værdens beste familie! Kunne ikke vært heldigere med mamman og pappan min, og jeg har tre fantastiske søstre som jeg så utrolig glade i, og som jeg setter utroolig stor pris på! <3

Dette var en veldig fin ting å gjøre sånn på morraskvisten synes jeg. :) Må jo bli glad av dette! :)
Jeg sender derfor denne oppfordringen videre til de som leser dette! :)

Nå skal jeg gjøre litt husarbeid. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar