søndag 20. september 2009

Trallallei! :)

Humøret i går ble betraktelig bedre etter litt One Tree Hill, litt sjokolade og besøk av lillesøster. :) Jannike var her en god stund, og det ble så vi ordna oss wok til lørdagsmiddag. Det var nyyydelig godt! Det er utrolig hvor mye jeg kan sette pris på god mat altså.. :) Utpå ettermiddagen kom Stian på besøk, og litt utpå kvelden kom Jan Erlend med godteriet vi hadde bestilt. :p Det ble litt shitprat, litt "Skal vi danse" og en film. Jeg så ikke så mye av filmen da, syntes ikke den var noe å se på egentlig....Da er pc'en fin å ha! ;)

Idag sov vi godt og lenge begge to. :) Tok halv fire ferja inn til byen, henta Tor Erik halv fem, og så dro vi til svigermor på middag og kake. Vi fikk baconsurret biff med fløtegratinerte poteter og grønnsaker til. Oooooh! Nydelig! :p Til dessert ble det romkake og eplekake. Det var og alt vi fikk tid til, for Håvar skulle seff på kamp til klokka seks, så vi dro med det samme kaka var svelgt. Slapp av Håvar på lerkendal, og så dro jeg bare hjem. Skal hente han på ferja snart nå. :)
Da jeg kom hjem tidligere i dag så fikk jeg det for meg at jeg måtte rokkere om litt i stua. Jeg syntes ikke at vogga kunne stå der den stod, fordi det er jo vinduer alle veier rundt der, og skinner sola da så skinner den rett på lillemor når hun skal ligge der å slappe av...det må være ubehagelig...



Slik ble det...Fikk vogga oppi kroken der... Den ble riktignokk litt mer borte der, men det får ikke hjelpe. Er ganske fornøyd med å ha fått godstolen litt bort fra stuebordet og da, forsåvidt... Jeg har alltid måtte klemme meg og magen forbi den når jeg skal opp i sofan, til min (innimellom) store irritasjon! :p Nå slipper jeg det! :) JUHU! Da gjenstår det bare å se hva Håvar synes om den nye løsningen. ;)

Nå må jeg forrestne kjøre å hente han.
Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar