søndag 27. september 2009

Slapp-av-helg??

Hadde som sagt fått beskjed om å ta det med ro, men klarer ikke heelt å høre etter kjenner jeg. Er rimelig sliten nå...Det er vel ikke det at jeg har gjort så fryktelig mye da, men GUUD hvor fort sliten jeg blir nå, og hodepina er aldri langt unna... Så nå må jeg bare høre etter.. Det er vel ikke uten grunn de sier at det er lurt å være litt opplagt å har spart litt på kreftene til fødselen setter i gang.

I går hadde vi vaskedag her hjemme. Dvs. at jeg tørka støv og rydda, og gjorde hele huset klart så det var bare for Håvar å støvsuge og vaske. :) Ble sliten nokk av det jeg da... Til kvelds prøvde vi en ny rett, nemlig Tacolasagne. Det var faktisk utrolig godt! :) Her er det kjøttdeig, tex-mex bønner og løk i taco-lasagne saus, lagvis med lasagneplater. ;) Det hele ble toppet med Jarlsberg, og ved siden av hadde vi nachos, rømme, guacamole, salsa og salat! :D Det ble en veldig mektig rett da, og det holdt leenge med en porsjon for å si det sånn! :p hehe.

Her er før osten kommer på!


Det ble en veldig koslig kveld med god mat, "Den grønne mil" og litt snop! :) Bare Håvar og jeg. Kan ikke huske sist vi var alene en lørdagskveld! Det var godt. :)

I dag har dagen gått med til bollebaking og bursdagsfeiring. Jeg kom på at det kanskje var greit å bake litt å fryse ned til vi får "barselsbesøk", så i dag baka Håvar og jeg 60 boller! ;) 48 vanlige boller og 12 sjokoboller! ;) Halvparten blir fryst, og resten ble servert da mams og paps var her sammen med alle mine søte søstre, og Knut og broren hans Øystein. :) Mamma hadde med hjemmelaga romkake! NAMM! :) 

Jeg spurte Jannike mens hun var her hvilken dag lilletåa hennes tror Sara kommer. Jannike har nemlig ei litt spesiell lilletå! :p Den dirrer litt når svaret er ja! :p Jeg spurte om hun kommer i morgen, men det gjør hun ikke, så spurte jeg om hun er kommet eller kommer den 2. okt, som er den datoen familien holder seg til, og da dirra den. :p Fikk melding etter de hadde dratt, om at lilletåa hadde en følelse på tirsdag! ;) Hehe! Blir artig å se! Tirsdag er det 29. sept, og den opprinnelige termindatoen jeg fikk, regna ut i fra siste mens, så kanskjekanskje! ;)

Nå i kveld er det fotballkamp, med påfølgende roping fra gutta som sitter borti sofan her...SUKK! Glede meg til kampen er over, og til det blir STILLE her! Der ble det mål ja....hehe.. Djiiiises! :p Jadajoda, artig at Rbk vinner nokk en kamp, og at gullet kommer hjem! blablabla!!!

I morgen er det nokk en time til jordmor, og så kommer Ingunn, Daniel, May-Britt og Eivind på restekakespising litt senere på dagen. Resten av uka skal jeg kun sitte i go'stolen! :p Nå skal jeg spare alle krefter, for jeg har alle mulige slags planer om å føde denne uka! ;)

Litt div bilder fra uka som har gått;

 En trivelig jævel jeg fant rett utom verandadøra vår! :|  HYYYYL!!!!!!


Søøøte pusekatta! :)



Håvar "hjelper" til med å skifte på senga! :p


Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar