fredag 2. oktober 2009

Røske litt!

Såeh! Still no baby! Men (nesten) like blid! :p I dag har jeg bursdag, så uansett er dette en finfin dag! :) Har fått så mange koslige gratulasjoner her og der, går bare å gliser. :) Må jo bli glad av sånt. :)

Stod opp rundt sju i dag. Var lys våken da Håvar dro på jobb, for han var usansynlig snakkesalig på morraskvisten i dag, pluss at han sang inn bursdagsvekkesang til meg som ringte rett etter han hadde stått opp! :p Raringen miin! :) <3
Halv ti var det tid for ny jordmortime igjen. I dag var blodtrykket høyt igjen.. :/
Jeg spurte også pent om det var mulig å få en undersøkelse der nede for å se hvordan ting ligger an, for nå begynner jeg å bli utrolig lei av å vente på snuppa, og det fikk jeg naturligvis. :) Der var det modning, men ingen åpning. Men hun kjente faktisk hodet til Sara. :) Hun gjorde noe de kaller hinneløsning...røska altså godt oppi der, å det var ikke særlig godt, men dette kan sette i gang fødselen, så jeg sa ingenting. Bring it on, liksom! :p Ehm...nå sitter jeg her med mensmurringer...om det er takket være behandlingen eller ikke aner ikke jeg, men det er litt mer intenst enn jeg har kjent før...varer lenger i gangen, og sitter både i magen og ryggen... Blir spennende og se. Jeg er faktisk litt splittet nå...Om hun vil vente til i morgen eller senere i helga så gjør det ingenting liksom, for dagen i dag kommer til å gå unna i en fei allikevel! Kjære og jeg skal ha Nachos til middag, Jannike kommer hit og det gjør mamma og pappa også, og Lone og Mette, og Onkel Torstein og Tante Gunn, og morfar...Mamma tar med et par kaker også feirer vi dagen min denne helga og! :p hehe... Har veldig lyst på masse besøk i kveld! :)
Men kommer hun så kommer hun! :) Kjenner det er godt å ha den instillingen...har gått noen dager å tenkt at nå MÅÅÅÅ hun komme snart, fordi nå er jeg dritlei..men nå, etter timen til jordmora faktisk, er jeg mer avslappet...som de sier, før eller senere! ;)

Nå skal jeg se Glamour, så skal jeg kanskje spise litt, også skal jeg stryke et par duker....legge sammen litt klær...ganske blodtrykksvennlig det vel? :)

Snakkes! :)

1 kommentar:

  1. Gratulere me dan June:):) Kos dæ å slapp av fram t snuppa kjæm no da!! Sku skriv på facebook sjø, men funka itj!!:)

    SvarSlett