tirsdag 29. september 2009

Ingen baby i dag!

Såå kan vi vel utelukke at baby kommer i dag! :p Dagen her har vært laang! Våkna kvart på 6, lå våken ei stund, leste litt bok, stod opp halv åtte, la meg igjen klokka ni og sov til elve. Hatt besøk et par timer av Lillian og Kevin, det var veldig koslig. :) Tenkte egentlig å sove litt mer etter middag, men ble ikke no av...angrer meg nå... Innimellom i dag har jeg tatt litt klesvask og koppevask. Blir litt ekstra rot på kjøkkenet når man har selskap to dager på rad gitt. Men nå er det strøkent igjen. :)
Greys begynner om ti minutter, men jeg kjenner at jeg kunne like gjerne bare lagt meg....men jeg vet jeg kommer til å angre meg om jeg ikke ser det, så jeg får holde meg oppe i tre kvarter til...da er det senga neste! I morgen håper jeg at jeg får sove igjen etter Håvar er dratt på jobb, så dagen ikke blir så fryktelig lang.

Venter....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar