tirsdag 27. oktober 2009

Sara vil bæres!

Min vakre datter <3

Sovedukka :)


Litt streng? :p








<3 <3 <3

Da var det tirsdag igjen. I går var Sara og jeg hjemme alene nesten hele dagen. Håvar var på jobb til halv seks, og etter vi hadde spist middag og sett Cæsar dro Håvar til Rissa for å hjelpe faren med noe. Selv om snuppa var litt urolig i går så var det ikke så mye skriking, så det gikk veeldig bra :) Vi hadde forresten besøk av May-Britt litt tidligere på dagen og. :)

I dag har vi ikke gjort stort.. Sara har helst villet være i armene hele dagen, både i går og i dag, å da er det begrenset hva man får gjort ellers. Men vi koser oss masse da, så da kan alt annet bare være! :p Håvar hjelper faren sin i dag også, så han var bare hjemmom får å lage og spise middag. Sara sover i skrivende stund på brystet mitt etter å ha spist et par timer.


Slik ser det ut! :)

Hun krever MYYE mat på kveldene, så det er amming kveldene går med på her. :) Hun har vært litt roligere de siste kveldene, men så får hun spise til hun sprekke og da! :P

I morgen skal Sara og jeg på helsestasjon. Sara skal veies og måles. :) Blir spennende å se hvor mye hun har vokst. Vi tenker oss en tur på Hotellet også, på barseltreff. :)

Nå har Håvar kommet hjem og da har jeg fått litt avlastning. :) Jeg la Sara i vogga i sted og det gikk kjempebra i hele 5 minutter! :p Pappan får trøste litt nå, mens jeg tar en dusj! :) Det blir GODT!!!! :)

PS: Prøvde Mei tai'en jeg har lånt, tidligere i dag. Den liker vi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar