torsdag 29. oktober 2009

Trilletur! :)

I går var Sara og jeg på Rissa-tur! :)
Først var vi innom morfar en tur, hvor vi traff mamma. :) Derfra trillet vi bort til helsestasjonen, for Sara skulle på kontroll. Snuppa veide 3850 g, altså så har hun gått opp nesten 600 g på to uker! :p Lille matvraket mitt! :) <3
Etterpå dro vi på barseltreff på Hotellet. Der traff vi masse mamma'er, barn og babyer, og det var kjempekoslig. Fortsetter nokk å dra dit på onsdager. :) Etter treffet var vi innom noen butikker før vi dro hjem...Hva vi kjøpte? Enda mer klær til Sara så klart!! :p Hehe. Det ble et par bodyer, et par nattiser og en kjole til hun blir litt større. :)

Til de som skal kjøpe julegave til Sara så har jeg allerede ønsket klart! :)
LEKER!
:)

I dag har vi kost oss hjemme. :) Kom nettopp inn nå fra en trilletur, og snuppa sover fortsatt i vogna si. :) Hun har hatt en tendens til å våkne opp igjen så fort vi har kommet hjem, men i dag ser det ut for at hun vil sove litt lenger i vogna si. :)

De siste kveldene har snuppa lagt seg i ti-elve tiden. :) Så lenge hun få ligge så leeenge hun vil med puppen og slumre litt innimellom så er hun omsider klar for å legges i den tiden..eller har vært de siste dagene iallefall. :) Hun våkner igjen i i to-tre tida for litt mat, og da er vi som regel våkne en time eller to før hun vil sove mer... da er mamman trøøtt! :P

Nå skal jeg legge sammen den store dungen med klær jeg har i sofaen.

Snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar