fredag 23. oktober 2009

Snuppa mii! <3



<3 Søta <3





Tåfiis! :)



På trilletur her om dagen! :) Hun var lyys våken hele den lille turen, og fant ut at hun like godt bare kunne holde i smokken i stedet for å sutte på den. :)

Dagen i går var laaang! Sara var urolig hele dagen, antagelig fordi hun hadde vondt i magen pga middagen jeg hadde spist dagen før, som jeg også fikk vondt i magen av... Det var utrolig godt at Håvar kom hjem fra jobb!
Vi tok oss likevel en tur bort på besøk da. :) Vi var hos Saras tante Lena, søsteren til Håvar. :)

Kvelden ble lang, og snuppa slo seg ikke ordentlig til ro før hun fikk komme opp i senga vår i halv tre tiden i natt. Hadde da prøvd å legge henne i egen seng et par-tre ganger, og hun sov der en times tid til sammen kanskje.. Da hun fikk komme opp i senga vår sovna hun og sov til halv seks...Lura!! :p :) Hehe! Mye bedre å få sove sammen med mamman ja!

I dag er hun mye roligere og såå fornøyd med tilværelsen. :) Hun har sovet i vogga i litt over en time nå, så jeg har fått spist frokost og rydda litt, og støvsugd! :) Godt å gjøre litt husarbeid, og det trengtes! ;)

Nå er det snaaart helg! :) Det skal bli godt å få ha Håvar hjemme et par dager igjen nå. :)
Masse besøk blir det i helga og. :)

Nå skal jeg legge samme litt klær og kanskje vaske litt klær også, hvis snuppa sover litt til. :) Når hun har våkna og fått spist litt, så tror jeg jammen meg vi må ut å trille en tur i det HÆRLIGE høstværet! :D

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar