onsdag 21. oktober 2009

Fevåg-dag! :)

I dag stod Sara og jeg opp i ti tiden. I halv tolv tiden dro vi til Fevåg, og der har vi vært heeeele dagen. :) Da vi kom dit ble det rundstykker. Etter brunsjen og litt amming så trillet mamma og jeg en liten tur i det hærlige været. :) Snuppa sov i vogna si i nesten to timer etter turen! :) Etter enda litt mer mat, så sov hun i enda nesten fire timer. Så det spørs om det blir ei urolig natt da?

Hun er forresten MYYYE roligere i kveld etter at jeg fant ut i går at jeg skulle prøve å la henne spise mer om kveldene. Hun fikk mer mat i går kveld, og roet seg da, nå i kveld har hun fått så mye hun vil ha, og selv om hun ikke spiser såå mye etter hvert så roer hun seg ved puppen alikevel. Puppekos er digg! ;) Litt sutrete er hun da, men det kommer man visst ikke utenom...det er iallefall godt at hun ikke hyler! :)

(Altså jeg har ikke nekta henne mat tidligere heller da, hun har fått regelmessig på kveldene som resten av dagen, men hun trenger tydeligvis mer på kveldstid for å roe seg.)

Nå må det stelles her!

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar