tirsdag 20. oktober 2009

Trøøøøtt!!

I går kveld sovna snuppa i halv tolv tiden, etter mye om og men. Litt amming, mye bæring, sang og trøst. Det er vanskelig å få henne rolig på kveldene gitt. Hun lå faktisk helt rolig en halvtime i vogga si å hørte på klassisk musikk, men så var det på'n igjen. Denne natta fikk hun sove sammen med oss igjen. Å jammen så sov snuppa til kvart på seks gitt!! Da våkna hun fordi jeg vekte henne, for jeg syntes det var så fælt at hun ikke hadde spist på over syv timer! :( Så da ble det mat, også sov vi til ni! :) Etter å ha ordna oss dro vi til Ingunn, og har vært der i hele dag. :) Kom hjem i halv seks tida, og da var Håvar hjemme! :) Han begynte tiidlig på jobb i dag, så da kunne han komme hjem tidligere også!
Bare så det er sagt så har Sara vært kjempesnill i hele dag. :) Det er hun stort sett hver dag da! <3 Det er bare kveldene som er trasige.

Akkurat nå sitter jeg i senga og slapper av med Sara sovende ved siden av meg i vogga. Ikveld skal vi sette opp den nye senga hennes også, blir spennende å se om hun liker å ligge i den. Uroen skal få stå på senga hennes, så får vi se om den musikken roer henne på kveldstid. :) Det funka igjen nå, heldigvis. :)

Dagens triste "event" er at "Sjøla" nå er hos dyrlegen og trekker sine siste åndedrag. :'( Ikke noe morsomt, men det måtte gjøres.

Jeg er skikkelig trøtt!! Selv om jeg har sovet masse i natt. Tror det tar på å være borte på besøk en hel dag...

Jeg håper jeg får med meg Cæsar og Greys ikveld. :)

Snakkes!

1 kommentar:

  1. Æ synes du e flenk June! =) E itj bare- bare å bli mamma! Æ va KJÆMPE følsom æ å, så du e ikke alein;) hehe.

    SvarSlett