mandag 19. oktober 2009

Vår natt, og første dag hjemme alene!

Sitter nå å tenker at jøss, jeg fikk den leggerutinen midt i tryne i går gitt! Haha! :p
Som jeg sa så er det kanskje ikke noe vits i å begynne med noen rutine når hun er så lita enda, men de dagene det faktisk fungerer så er det jo utrolig godt da....men det gjorde det så til de grader IKKE i går! :p
Snuppa sov i ett sett fra vi trillet tur i halv tre tida og helt til halv åtte, kun avbrutt av et bleieskift og litt pupp. Derfor var hun lyyyyys våken resten av kvelden. Ble litt suttring og en del skriking utover kvelden, og klokka ble vel iallefall ett før jeg fikk lagt henne sovende i kurven. De siste nettene har hun ligget sammen med meg i senga, men jeg sover så utrolig dårlig da, så jeg tenkte jeg skulle prøve å legge henne i kurven for å se om det gikk, og det gjorde det, på andre forsøk. :) Hun har en tendens til å plutselig bli lys våken og urolig så fort hun treffer madrassen i kurven, men hun sov heldigvis tungt nokk i natt til at det gikk bra. :p Jeg sov myye bedre! I ca tre timer! :p Klokka fire var det opp igjen og fram med puppen, men nå var Sara bare sulten, ikke særlig våken, så da hun hadde fått det hun trengte var det bare å legge henne tilbake i kurven, hun sovna med maten i munnen og sov som en stein. :) Det ble en time til med soving da, til vekkerklokka til Håvar ringte. Da våkna vi alle tre. Etter bleieskift, tårevåt avskjed med pappan, (JA, jeg er VELDIG emosjonell om dagen!!), og litt kos så sovna vi begge to igjen. Nå fikk hun så klart ligge sammen med meg i senga. :) Det ble en tur opp og litt mer mat før vi stod opp for godt i halv tolv tiden. :) Jeg var fryyyktelig trøtt, og så lenge snuppa sov så kom jeg meg ikke ut av senga!

Sara sover nå i vogga si, jeg har fått ordna meg og spist frokost og venter nå bare på at hun skal våkne igjen. Etter stell og mat blir det nokk så vi går oss en liten tur ut. :) Så så langt har første dag gått veldig bra ;)

I morgen håper jeg at Ingunn er hjemme så vi kan ta oss en tur dit. :) Onsdagen satser jeg på Fevågtur, for da skal Håvar på kurs etter jobb og blir seeein! :(

Oh! I dag skal Håvar forresten hente barnesenga som vi bestilte på Bebito!! :) Gleder meg!! Den er så søøt! <3


Sara Rabbit! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar