søndag 18. oktober 2009

Denne natta!

Vi la som sagt snuppa i halv åtte tiden. Jeg lå sammen med henne til hun sovna rundt kvart over åtte. Klokka ni våkna hun igjen og villa ha pupp og ny bleie. Sovna igjen litt før ti, og da sov jo snuppa helt til klokka var halv to. :) Da var det pupp, bleieskift, pupp igjen og etter litt våkentid og mammasang så sovna hun igjen i tretida og sov til sju! :D Pupp, bleieskift, mere pupp, lys våken! :) Sara og jeg stod opp i åttetiden, for da var hun så våken, men hun sovna i fanget mitt før klokka runda halv ni, så vi lura oss opp i senga igjen og sov til halv elve! Det var veldig godt å slippe de kveldstimene med gråt i går da. :) Jeg og kjære fikk kost oss med Taco og film (som jeg sovna fra) mens snuppa sov søtt. :) Hærlig! :)

Vi  prøver det samme igjen ikveld. Leggetid rundt åtte. :)

I dag har vi hatt masse besøk. :) Anne Kristin, farmoren til Sara, kom først, så kom Unni, nabo, innom en liten tur også, for å se på nusket. :) Så kom Cecilie og guttene, og onkelen og tanta til Håvar. :) Da de dro kledde vi på oss og trillet en liten tur. Jeg bli fort klar enda, men jeg merker stor forbedring fra gang til gang, og det er herlig. :) Håper på mye hærlig høstvær framover så vi kan trille oss tur ofte! :)
Etter turen kom Inga en tur. Leeenge siden vi har møttes så det var koslig. :) Da hun dro, kom Thomas, og han er her enda. :) Gutta sitter å ser South Park nå, mens jeg blogger og Sara sover i vogga si. :)
Har forresten spist fiskeboller til middag! ;) (og is til dessert) Hih!

I morgen skal Håvar på jobb... :( Gruer meg litt til det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar