torsdag 5. november 2009

Giving up!

Kan legge til her at i natt, da ingenting ville roe Sara, ikke en gang puppen hjalp fordi hun er så urolig at hun bare tuller og får ikke tak, så kjente jeg at jeg bare hadde lyst til å gi opp amminga fullstendig, og heller prøve å gi henne flaske. Det er så frustrerende å sitte der å prøve når jeg ser at hun vil ha, men ikke klarer å roe seg nokk til å få det til...JEG får ikke roet henne... Hva gjør man da?? Føler iallefall at jeg kommer til kort... Det er ingen god følelse...
HELDIGVIS er ikke alle kvelder og netter sånn. De fleste kveldene får vi henne i seng før elve, og hun sover i to-fire timer i gangen mellom måltidene. :)
Snuppa har i dag ikke gjort annet enn å spist og sovet...er vel sliten hun også etter den natta vi hadde. Alle tanker om å gi opp er forsvunnet som dugg for sola, for det er egentlig kjempekos å amme, og jeg blir alltid varm inni meg når jeg ser på at jenta mi koser seg med maten. Det husker man når vi begge er rolige og fornøyde! :) <3



 
Finnes det noe bedre enn dette?? <3

 
Gulp-Sara og pappan m gulp-genser! :p

Nå har Håvar kommet hjem, så jeg skal sette i gang med middagen. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar