søndag 8. november 2009

*Lørdagsnatt*

Nå er klokka strax halv ett på lørdagskvelden... Sara er nettopp lagt. Begynte å prøve å legge henne i halv ti tiden, for da begynte hun å bli litt sigen, men det drøyet utrooolig i dag ja. Har ikke vært så veldig grinete da, bare våken. Kan kanskje hende at det har noe med at tuppa sov en laaang dupp i kveldinga da...Pappan tok henne med på trilletur i fem, halv seks tiden, og så sov hun til halv ni!!! :p Det er ikke ofte hun har så gode dupper, men det er ikke tvil om at det gjør godt. Hun er roligere på kveldene da synes jeg, når hun får sovet en lang og god dupp i løpet av dagen, i stedet for å sove bare et kvarter-en halvtime i gangen gjennom hele dagen.

Jeg har nå bestilt BabyCall og Brystpumpe. :)
Babycall'en er bestilt på cdon.com og var den beste i testen til tv2 hjelper deg. Topcom Babytalker 1010 heter den. Blir greit å få den, for da kan jeg sette igjen snuppa ute når vi har vært ute og trillet, så hun får duppe litt ute i vogna si. :) Strengt tatt så KAN jeg jo gjøre det nå også, men jeg vil ikke.. :p

Brystpumpa fant jeg på finn.no. Det er en automatisk Mendela. :) Ikke det at jeg trenger en automatisk..jeg var egentlig på utkikk etter en manuell, fordi de er billigere, og dessuten skal den bare brukes sånn nå og da, men den var så billig, så da slo jeg til. :) Jeg fikk den til 250 kr, og da ble den jo faktisk billigere enn mange av de manuelle jeg fant også. :)

Vi ga snuppa et måltid med flaske igjen i kveld. :) Det gikk kjempebra. Vi fortsetter og gi et og annet måltid med flaske så hun ikke glemmer hvordan man gjør det. Må holde "flaskingen" ved like så jeg kaaaanskje kan ta et glass vin på julebordet...kanskje... :p Vi får se om jeg er "klar" for det. Er slettes ikke sikker på det kjenner jeg nå..men det er jo halvannen måned igjen enda, så vi får se. :)

Vi har besøk av Stian, Jan Erlend, Thomas og Kim nå, og gutta koser seg med øl, karsk og whiskey. :) Jeg er klar for senga kjenner jeg. MÅ få sove litt før jeg må opp og amme igjen...

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar