mandag 9. november 2009

Slapper av...

I går var vi på Basar i Hasselvika. Mamma og pappa var der, og Mette som skulle spille sammen med skolekorpset. :) Sara var selvfølgelig med, og hun sov seg like gjerne gjennom hele basaren, men høylydt prating, åretrekning over høytaleranleget og korpsspilling. :p Godt sovehjerte som sin far! ;) Etter basaren var vi innom morfar en tur og fikk litt kake, før vi dro til farmor og farfar...Håvar sine sådan. Da vi omsider kom oss hjem var jeg utroooolig trøtt, sliten og sulten! Ble "revvebaill" til middag. ;) NAMM!!!! Fikk lag snuppa i halv elve tida uten større problemer, heldigvis. :)

Egentlig skulle Sara og jeg til Fevåg i dag, og være der til onsdagen. Håvar skal nemlig på seminar denne uka, og vi trodde han skulle dra i morgen, men han drar ikke før onsdag, så da drar vi til Fevåg i morgen i stedet og blir til torsdag. :) Da er det jo plutselig helga rett rundt hjørnet igjen. :)

I dag har vi gjort ganske lite. Jeg går fortsatt på energiunderskudd kjenner jeg...Men vi HAR trillet oss tur likevel da. :) Det har vært strålende sol og helt vindstille i hele dag, så da kunne vi ikke bare sitte inne. Vi var vel ute i rundt en time, og snuppa sover enda, halvannen time etter at vi kom hjem. :) Det er godt å få litt tid for seg selv kjenner jeg. :) Jeg bestemte meg for å bare slappe av i dag, og ikke gjøre noe husarbeid mens hun sover... Husarbeidet kan jeg ta til kvelds, når pappan kommer hjem. :)

Nå tror jeg jammen jeg må tenne opp....jeg fryyyser!

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar