onsdag 11. november 2009

"Husmorferie"

I går dro Sara og jeg til Fevåg på "ferie". :) Håvar er på seminar gjennom jobben og kommer igjen på torsdagskvelden, og jeg hadde ikke særlig lyst til å ligge hjemme alene med Sara i to netter. Ikke bare fordi jeg ikke liker meg alene hjemme på natta, men vi har jo ikke vært alene på natta før...synes det er godt å ha folk rundt meg. I tillegg er jo avlastningen jeg får når jeg er her dyrebar. :) Besteforeldre og tanter er ivrige medhjelpere, både i bleieskift og byssing når det trengs. :)

I går var det vel ikke så mye som skjedde da. Vi trillet oss tur sammen med tantene Lone og Mette etter middagen, resten av dagen slappa vi bare av. :) Jeg og mamma begynte å se "Engler og Demoner" etter Greys var ferdig, men vi klarte ikke å se den ferdig...Ble så trøtte... Skal se resten i kveld. :)

I dag tenkte vi oss på barseltreff på hotellet i Rissa, men vi var de eneste som kom. :p Etter å ha trillet rundt i sentrumen en halvtime for å se om det kom flere, så dro vi hjem til Fevåg igjen. Etter middagen i dag trillet vi oss tur igjen, men den ble rimelig kort, for det var en isende kald vind ute.

Nå i kveld har mamma, Mette og jeg vært hos naboen på smykkeparty. Lille Sara-mi var igjen hjemme hos morfaren og tante Lone. :) Jeg hadde pumpet meg tidligere på dagen, så hun fikk flaske mens jeg var borte. Det hadde gått veldig bra. :) Var vel værre for meg! :p hehe. Var borte bare litt over en time da, men man må jo begynne et sted. :) Øver meg til hun skal være her mens jeg er på julebord. :p

Brystpumpen jeg kjøpte på finn.no kom i posten i går og er allerede prøvd to ganger. Er veldig fornøyd med den. :) Ble noe annet enn å melke for hånd ja! :p Sara tar så klart flaska fortsatt, og vi kommer til å fortsette å gi henne flaske litt nå og da, så hun ikke glemmer det.. nå fikk jeg følelsen av at jeg har skrevet akkurat det før... Ammetåka....

Fikk mail fra CDon.com  i dag og, om at babycallen endelig er på vei :D:D JIPPII!

Til sist kan jeg fortelle at jeg har meldt Sara inn i Go'boken. :) Har lenge hatt lyst til å melde henne inn i en barnebok-klubb, og nå ble det endelig. Nå skal det leses! :)

Nå går Lone rundt med Sara i Mei Tai'en. Sara sover, Lone synes det er sååå koslig, og jeg synes det er godt med litt fri. :) Mamma har fiksa baguetter, så nå blir det kveldsmat. :)

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar