torsdag 12. november 2009

Snuppa har vært på kontroll! :)

I dag pakket vi sakene og dro hjem igjen. I kveld kommer Håvar hjem, og det skal bli godt! :) <3

Var på 6ukers-kontroll med Sara i dag da. :) Hun er 4475 g, 54 cm lang og 38 cm rundt hodet. :) Hun følger kurven helt perfekt. :) Fine jenta mii! <3 Var inne hos barnelegen også, og alt var såå bra. :) Hun er veldig våken og sterk. :) Men det visste jo jeg allerede så klart! Hehe! *skryteskryte* :p

Nå har snuppa sovet ute i vogna si i tre timer! Tester Babycall'en for første gang. :) Selv om jeg har babycall'en så må jeg ut å høre likevel. Vet jo ikke hvor godt den funker før hun begynner å gråte da, egentlig...vanskelig å teste den når man er alene! :p

I kveld kommer Håvar hjem igjen. Det skal bli godt! :) <3

Det er helt utrolig hvor frossen jeg er blitt igjen. Da jeg var gravid frøs jeg ALDRI! Jeg har alltid vært frossen av meg da, så det var vel ikke annet å vente! :p Fyrer med ved som en helt her nå! :) Ikke så rart kulda sitter i veggene her nå da. Det har jo ikke vært fyrt her med hverken ved eller elektisitet på tre døgn. Men det må bli etter hver nå! :) Vil ha det vaaarmt!!

Forresten så fikk vi tips om å prøve kiropraktor med Sara! Helsesøsteren anbefalte det mot magesmertene. Hun har ikke egentli vært nevneverdig plaget de siste dagene nå da, men hun har perioder hvor hun skriker lenge hver kveld, krøker og ynker seg, og det er lite som trøster, så om det kommer tilbake så vil vi nokk prøve det. :)

Jeg lurer meg på når Sara har tenkt å våkne...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar