mandag 16. november 2009

Økedag og Sovenatt! :)

Da var det hverdag igjen. Håvar er på jobb og Sara og jeg koser oss hjemme. :)

I går hadde vi økedag her i huset. Sara ville ha pupp HELE TIDEN! Det lengste vi gikk mellom to amminger i løpet av hele dagen må ha være en time tror jeg. Hun sov litt innimellom , men aldri lenger enn en halvtimes tid. Dette varte helt til midnatt! Utpå kvelden i går var jeg så sliten og jeg hadde vondt i puppene at jeg faktisk fant fram morsmelkerstatning og fikk Håvar til å gi snuppa litt mat. Jeg MÅTTE ha litt fri.

Snuppa sovna som sagt rundt midnatt, og vi våkna en gang i løpet av natta. Hun fikk smokken, og sovna like fort, og det gjorde jeg og. Jeg våkna igjen i halv seks tida da mobilen og vekkerklokka til Håvar begynte å ringe, men lille snupp våkna ikke før syv hun. :p GJETT hvem som hadde melkespreng da!!! Fra å tømmes minst hver time til å gå syv timer uten å tømmes!! AUA! Ikke hadde hun verdens beste matlyst da hun våkna heller egentlig. Hun brukte 10 min på å drikke seg i søvn, og da sov hun til halv ti! Ikke så bra natt for puppene med andre ord, men jeg har sovet som en stein allikevel. Har hatt den beste sovenatta på evigheter! :D

I dag har hun vært rolig og fornøyd. Nå sover hun ute i vogna si. :) Hun har sovet i over tre timer nå så hun våkner nokk snart. :)

I morgen skal Sara og jeg på vår første bytur alene. :) Vi skal til kiropraktor med snuppa, og forhåpentligvis så vil det gjøre henne roligere på kveldstid. Mindre luft i magen og minde mageknip. :) Krysser fingrene! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar