torsdag 19. november 2009

Kiropraktor!

Natt til tirsdag var snuppa veldig urolig. Mye luft i magen, og fikk ikke roen over seg før klokka runda halv fem på morgenen. Man kan trygt si at jeg var LITT sliten da klokka ringte 0700 ja, men vi skulle da til byen å prøve å få bukt med denne lufta som plager jenta mi, så opp måtte vi.

Sara fikk behandling av ei veldig hyggelig og flink svensk dame. Hun kjente litt på magen og ryggen, undersøkte nakken, og fant ut at hun er litt stivere i nakken til den ene siden. Dette kan være grunnen til at hun har så mye luftplager. Hun behandlet da dette på kiropraktorvis, snuppa ble illsint, for det var visst litt ubehagelig, men damen forsikkret meg om at dette IKKE var vondt for henne. Uansett var det fælt å se snuppa skrike sånn, så tårene trillet...

Etter behandlingen dro vi på besøk på jobben til Håvar. :) Måtte jo vise fram lille snupp når vi først var i byen. ;) Jeg fikk også handla meg ny bukse! :) TAKK, HÅVAR!!! <3<3<3

Etter å ha vært innom Vitus Apotek og forstyrra Silje i matpausen hennes, så dro vi hjem. :)

I går var vi og på farten hele dagen. Først var vi på hotellet på barseltreff, og etterpå dro vi til Fevåg. Håvar skulle på ribbe-kurs på Basilikum etter jobb, for å lære seg å lage juleribbe, så vi ble i Fevåg til langt ut på kvelden. :) På vei hjem dro vi innom Basilikum og fikk prøvesmake på ribba de hadde lagd. NAMM!!!! Jeg gleder meg til julemiddagen!!! Gleder meg i det hele tatt VELDIG!!! til jula i år! Vi skal feire hjemme hos oss. Mamma, pappa og søstrene mine kommer hit, og det gjør også mamman, broren og onkelen til Håvar, så vi blir elve stk. :) Ser for meg DEN dungen med julegaver!

Anyways... Jeg synes Sara var roligere i går kveld! Jeg håper det er pga behandlingen, og ikke at hun bare hade en "god" dag... Det var nesten ikke noe skriking i det hele tatt. Hun var like sulten som hver kveld da, men i stedet for å gråte pga vondt i magen imellom ammingene, så hadde hun faktisk tid til å glise og prate litt. :) Utrolig herlig! :) Siden behandlingen har hun fått ut MASSE luft, og forhåpentligvis så kommer det mindre luft inn nå... Behandlingen skal jo gjøre at hun blir mykere i nakken, så hun ikke svelger så mye luft under ammingen bl.a. :)

Ny behandling igjen i morgen, og hvis vi rekker det skal vi spise lunsj sammen med Håvar. :)

I dag har snuppa vært ei lita SOL! :)
















Ikke så greit å få til et bilde i riktig øyeblikk, men BLID!! Det er hun, lille blubba mi! hihi! <3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar