lørdag 21. november 2009

Weekend :)

Fredagen ble en hektisk dag med bytur, ny behandlig for Sara, lunsj på jobben til Håvar, og tilbake på Fosen var vi hjemmom og spiste litt for vi dro på helsestasjonen for å vaksineres. Hjem igjen for å spise middag, og så dro vi til Fevåg en tur. Håvar skulle egentlig på trening, men det var ingen der da vi kom, så han ble med til Fevåg han og. :) Var ganske sliten da vi omsider kom oss i seng.

Sara var mye bedre i nakken og ryggen denne gangen, så behandlingen sist gang hadde hjulpet mye. Rasende ble hun likevel denne gangen også, stakkars ungen min, men det gikk da over. :) Jeg å bare tenke at det er til hennes beste dette. Hun blir mykere og bedre i kroppen, og luftplagene vil forhåpentligvis bli mindre. Som damen sa, så var det lettere å gjøre noe med disse låsningene i nakken nå da hun er så liten og passiv enda.
Nå synes jeg at jeg kan begynne å si at behandlingen har hjulpet..(bank i bordet) Hun gråter mye mindre, og er generelt roligere på kveldstid nå. Det har nokk både med behandlingen å gjøre, og at vi også har lært oss å hjelpe henne med å få ut litt luft ved å massere magen hennes med føttene. Altså hennes føtter! :p Hehe. Det gjør vi hver gang hun ligger på stellebordet nå, og hun liker det faktisk. :)
Vi har en behandling igjen på mandagen som kommer, så er vi ferdige. :)

Vi har altså tatt svineinfluensavaksina nå! Bivirkninger? JA! Ikke noe forferdelige greier nei, men har vært svimmel, kvalm og generelt uggen i kroppen. Neste borte nå. :) Vondt i armen har jeg forresten og. Klarte ikke å ligge på den siden i natt... Men nå er vi iallefall sikret å ikke få den influensaen, så vi ikke smitter lille snuppa. :)

Idag har vi gjort veldig lite...sett TV, sovet dupp fra to til halv fem i senga vår alle tre, og vært en snartur i Rissa på besøk. Nå ikveld har vi spist hjemmertPizza. :) Hadde ikke gjær til deigen da, så jeg brukte bakepulver i stedet....ble litt annen konsistens på deigen... Den var helt spiselig ja. :)

Nærmer seg midnatt nå...Sara tok kveld for tre kvarter siden, og jeg kjenner at jeg er på tur til senga jeg og.
I morgen skal vi på nokk en bytur. Skal spise fiskemiddag hos svigermor, også skal vi besøke broren til Håvar etterpå. :) Lenge siden de har set Sara nå, så det blir nokk stas ja. :) Hun har jo vokst mye siden sist, og er mye mer "med" nå. Fester blikket leeenge, og er blitt raus med smilene sine. :) Fiine jenta mi! <3




Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar