søndag 22. november 2009

By-søndag!

I dag våkna vi ikke før tolv. Sara og jeg var våken i halv åtte tida da, for et lite måltid, men sovna igjen. Skulle vel bare mangel etter å ha vært våken i to timer i natt. Lille frøkena måtte ha tre runder med amming innimellom store glis og bleieskift. Hadde masse luft i magen i natt, men hun gråt ikke, og vi fikk det ut. Grunnen til at vi var oppe så lenge var vel fordi jeg hadde bestemt meg for at hun skulle legges tilbake i sengen sin når hun var ferdig spist, og da har jo hun en lei tendens til å våkne, og da er hun ikke særlig fornøyd med mamman sin. :p Måtte prøve et par-tre ganger før det gikk.. Lurer på jeg om jeg noen gang kommer til å klare å la henne ligge å gråte... Men hun kommer jo ikke til å lære seg å legge seg hvis jeg skal bysse henne i søvn hver kveld heller da. Jeg trøster meg med at hun er så liten enda, at det gjør ikke noe om hun får sovne i armene hver kveld... ;)

I alle fall...Etter frokosten tok vi turen til byen. Vi var hos svigermor og fikk kveite til middag. Det var faktisk godt! Jeg har egentli aldri vært så veldig glad i fisk, men er blitt flinkere de siste årene. :) Etter middagen dro vi på besøk til Tor Erik, broren til Håvar. :) Der fikk vi sjokoladekake som han hadde laget. M-M-MMM! :D

Nå i kveld har vi sett film, mens Sara har spist, sovet, spist, sovet, lagt seg, opp igjen, spist, sovet og lagt seg. :) Vi prøver jo da, å legge henne i nogenlunde rett tid hvis hun er rolig, men som regel våkner hun etter 20-30 min og vil ha mer mat. La henne i ni tida i dag, men våkna halv ti og villa ha mer mat. La henne igjen litt over ti, og nå sover hun enda faktisk, (klokka er elve nå), så KANSKJE, for første gang på....eh...eller for andre gang siden hun ble født kanskje jeg heller skal si...så har hun tatt kveld forholdsvis tidlig. :)

Hun var forresten 7 uker i går! <3

I morgen - ny bytur, og Saras siste behandlig hos kiropraktor. (For denne gang iallfall)

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar