søndag 29. november 2009

1. Søndag i Advent

Æsj da...når er det lenge siden sist jeg blogga ser jeg.

Sara og jeg har vært på farten hele denne uka, gitt.
Mandagen var vi i Trondheim en tur. Siste kiropraktorbehandlingen til Sara, som forresten var helt fin i rygg og nakke da. :) Etter timen traff vi ei venninne på Bruk Bar. Det ble en kopp te, og masse skravvel om bebiser. :p Vi avsluttet dagen med Taco hjemme hos Jannike og Knut. :) Håvar kom dit han også.
Tirsdag var Sara og jeg på smykkeparty hjemme hos Ingunn.
Onsdag var vi på barseltreff.
Torsdag var vi i Fevåg for å se på Esperanza, ei Andalusier hoppe som skal være selskapshest til Perlegutt som er hesten til Lone. Nydelig dame. :)
Fredag var vi i Fevåg mens Håvar spilte soccer i Hasselvika.
Lørdag var vi i Fevåg for å spise god mat sammen med familien min. :)Vi tok også masse fine bilder av Sara :) Skal henge opp noen på veggen tenker jeg. :) Desverre har jeg ikke noen av bildene her, for de er på kameraet til mamma... Ska legge ut noen når jeg får dem. :)

Jeg er nå godt i gang med å pynte til advent og jul! :) Har fått opp julegardiner på kjøkkenet, har fått låne noen mørke gardiner til stua, fått opp adventsstaker og julestjerne, hengt opp julekalenderen min som jeg fikk av Håvar! :) <3 Sara får også adventskalender, for det har farmoren hennes laget til henne. :) Spennende!

Nå skal jeg gjøre meg ferdig her.. Skal støvsuge og vaske litt tenker jeg. Få på dukene og plassert resten av pynten. :) Blir vel kjøpt litt mere lys og pynt på Nille på onsdag. Da skal Sara og jeg på bytur sammen med mamma. :)

Skal ta noen bilder når jeg er ferdig og fornøyd med "advents-huset" :)

PS: Sara er 8 uker!! :) 

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar