tirsdag 1. desember 2009

Soving, strikketøy og adventskalender! :)

I dag stod vi opp i to tida vi. :p
Snuppa slokna vell rundt midnatt, sov til sju, litt pupp, sov til halv ti, og da stod vi opp.
Etter å ha gjort ferdig morgenstellet så var mamsn så trøtt enda, at jeg tenkte at vi kunne prøve å se om hun ville sove litt til, og det ville hun. :) Etter hun hadde spist litt så sovna vi begge to, og våkna ikke før halv to! :p Det var godt da! ;)

Etter å ha spist frokost og lekt litt så gikk vi ut en tur. Jeg hadde planer om å gå ned og hente posten, men for å komme meg ned dit med vogna så måtte det strøes. Det var nemlig blankis hele veien!! :( Heldigvis har Håvar fiksa strøkasse med 500 L strøsand! ;) Etter å ha brukt 20 min på å gå opp og ned den bakken med en spade, så kom jeg meg endelig ned til veien med vogna. Heldigvis sov Sara godt hele tiden. :)

Det er faktisk alt vi har gjort i dag. :)

Gjorde ikke stort i går heller egentlig. Vi fikk besøk av Pål og Siri Beate da. Siri Beate hadde strikket klær til Sara, og de var såå fiiine! :)


























Fiiine jenta mi! :) Det var med lue også! :)

Da Håvar kom hjem hadde han med Adventskalender til Sara som Anne Kristin hadde laget til henne. SÅÅÅÅ spennende! :)













































Har åpnet første luke i dag, og det var en sangbok. Det er en sangkalender! :)
Hver dag får Sara en ny sang som vi skal synge for henne hele dagen!
I dag, 1. desember var det "Bæ, Bæ Lille Lam", så den lille tiden Sara og jeg har vært våkne sammen har vært fylt med sang! :)

Nå må jeg virkelig få rævva ut av stolen her og få tent opp!! Brrrr!

Snakkes! :)

1 kommentar: