fredag 4. desember 2009

Straks helg igjen! :)

Onsdag var Sara og jeg på bytur sammen med mamma og Mette. Jeg trengte nye klær til julebordet i helga, så mamma ble med for å passe Sara mens jeg prøvde klær. :) Det ble 5 timer på City Syd, og jeg har verdens mest tålmodige shoppebaby! :D <3
Det ble selvfølgelig handlet litt til snuppa også, bl. annet denne fantastisk søte lua!!


















På kvelden var Håvar og jeg på konsert mens farmor Anne Kristin passet Sara. Vi var borte i to og en halv time. Som Håvar sa: Bra trening for deg det der! :p
Konserten varte i ca to timer, og jeg hadde vel hørt to eller tre av de sangene de spilte, så det ble to laaange timer, og jeg ville bare hjem til jenta mi! :p Konserten vi var på var med Norwegian Pink Floyd Project, og jeg har aldri hørt noe Pink Floyd.... Sikkert supert for blodfans!
Vi fikk billettene av pappan til Håvar fordi de ikke fikk anledning til å dra selv. Det var jo litt godt å kunne være alene sammen med Håvar litt da. :) Det er jo tross alt to mnd siden sist vi var det...

Gårsdagens høydepunkt var to timer hos frisøren min May-Britt. :) Alt for lenge siden sist jeg var der..

I dag skal vi til Fevåg en tur, mens Håvar spiler fotball. :)

ÆND TUMÅRRÅO!!!! Skal vi på JULEBOOOOORD! :)
Vi skal på....æsj..nå husker jeg ikke hva restauranten heter jeg...Men vi skal iallefall på et finfint sted sammen med jobben til Håvar å spise. Jeg blir bare med på maten da, mens Jannike skal passe Sara. :) Jeg er kjempespent, men det går nokk bra. :) Blir jo bare borte i et par-tre timer tenker jeg.

Ellers må jeg bare få SKRYTE av jenta mi som sover hele natten for tida! :) Den siste tida har hun lagt seg mellom halv tolv og ett, og våkner først mellom syv og halv ti! Da blir det masse søvn på meg også, og jeg føler at jeg faktisk er uthvilt når jeg våkner! SÅ utrolig godt! :)























Sola mi! <3























<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar