søndag 6. desember 2009

Hvor har energien tatt veien?

Den er ikke i nærheten her i alle fall! Jeg er så trøtt og sliiiiten! Skulle ønske jeg hadde masse overskudd, for det trengs å vaskes her, men jeg ser ingen rå...merkelig, men det kjennes litt ut som om jeg er i bakrus! Det er jeg selvfølgelig ikke, selv om jeg var på julebord i går.

Chablis het restauranten vi var på, forresten. :)
Det ble en NYYYDELIG 4-retters middag!
- Forrett: Blåskjellsuppe med stekt kamskjell
- Mellomrett: Piggvar
- Hovedrett: Ytrefilet av kalv   (OH MY GOD!!! Den var god!!)
- Dessert: Sjokolade og bringebærsorbé...skrives det sånn? eller med t til slutt? Sorbet? høh....

Det ble jo servert en 5-6 forskjellige viner til i løpet av kvelden, men jeg endte opp med å drikke eplemost til alle måltidene! Hehe. :p Jeg skulle ikke ha noe med alkohol, og alkoholfri vin hadde de visst ikke...
Maten var herlig, selskapet likeså, og jeg koste meg veldig, selv om jeg ofte så på klokka, og på mobilen, og lurte på hvordan Sara hadde det..."Sover hun? Gråter hun? Å herregud, enn om hun raser??..." Måtte ta meg litt sammen innimellom å tenke som så at dette er verst for meg...Prøv å ikke tenke på det! I elvetiden takket jeg omsider (endelig) for meg og dro til Jannike og Knut for å hente lille Sarasnupp! Det endte med at Jannike og jeg ble sittende å se gamle filmklipp fra den tiden vi hadde filmcamera hjemme.. 2000-2001..? Vi lo så vi gråt begge to! :)

I dag har vi bare vært trette alle sammen.... Nå sover Sara i vogna si...inne...Det blåser noe helt forferdelig ute.. Håvar sover i go'stolen, og jeg sitter i sofaen og gjesper....Skulle ha sovet litt jeg også...

Uka som kommer er det lite planer. Onkel Viggo kommer for å skifte en del vinduer her. Forhåpentligvis kommer vi oss i vei på barseltreff på onsdag. Jeg får se om jeg finner den berømte vaskeånden et sted her kanskje... ;)

Jeg kom plutselig på at jeg vil skryte litt av meg selv her nå!!
Jeg har ikke røyka på ti måneder og ei uke!! I det sekundet graviditetstesten viste at jeg var gravid, slutta jeg. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg siden den dagen ikke har tatt et eneste trekk, og jeg er utrolig stolt av meg selv! *skryteskryte* ;)


Huff, så frossen jeg ble plutselig....må tenne opp jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar