onsdag 23. desember 2009

Lille julaften!

I morgen er den stor dagen!!
Da kommer familien min, og deler av familien til Håvar hit for å feire sammen med oss!

I dag har Sara og jeg vært på runde og delt ut julegaver! Vi tok med oss Lone og Jannike hjem igjen, for vi hadde en god del som måtte gjøres i dag for å få klart alt til i morgen, så de tok seg av Sara mens Håvar og jeg har rydda litt, vaska litt, fikk opp juletre (som Tor Erik, broren til Håvar, pynta) og ordna langbord! :)
Litt småtteri som mangler enda da, men nå har jeg oversikt, og er forholdsvis rolig! :) Har stresset og pest litt de siste dagene, men nå tar jeg det bare som det kommer! Det blir jul uansett, og vi skal kose oss masse med god mat, familie, pakker og lille snuppa vår som selvfølgelig kommer til å bli hele dagens midtpunkt! <3 ;)

Her er snuppa med tante Lone! <3 Mamsen hadde ikke tid til å amme en gang! :p


















Ingen fare da, når Sara er så glad i flaska! :) Og gjett om vi også slapp unna mageknipe og hylskriking i kveld! :) Utrolig godt, og snuppa tok kveld klokka elve, mett og fornøyd! :) Det var utrooolig godt!!
Blir flaske i morgen kveld også, for jeg har tenkt å drikke brus til julematen for tenk, og for å unngå at snuppa får vondt i magen sin så blir det sånn...hun tåler IKKE at jeg drikker brus. Bare bra for min del egentlig da, men til julemiddagen vil jeg unne meg selv det. :)

Mer bilder fra dagen i dag.. :)























Snuppa sovna i mei tai'en! :) Tante knytta på julesløyfe! Hihi!


















Papsen synes også det er kos med flasking. :) <3<3<3























Langbordet! :) Bestående av spisestuebordet, kjøkkenbordet, tre forskjellige stolsorter og en 5 metring med rød, nervøs fløyel som duk! ;) Detta kunne ikke blitt bedre! Hehe!























Juletreet vårt, med noen av pakkene! :) Kommer mer i morgen!

Nå har Håvar og jeg sett "alene hjemme 2", og det nærmer seg leggetid for oss også. Blir vel gjort litt småtteri her først..

God natt til alle sammen, og GOD JUL!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar