mandag 21. desember 2009

Snart JUL!!!!

Kanskje på tide med en liten update her nå da??
Har gått ei uke siden sist, og det har ikke egentlig skjedd veldig mye på den uka...
Sara og jeg var i Fevåg på overnatting en av dagene fordi papsen ble kalt ut til Frøya gjennom jobben, og kom ikke hjem igjen før til natta. Godt å komme dit å få litt avlasting. :)

Nå i helga var Håvar og jeg på julebord! Jeg hadde gledd meg sm en liten unge!! Endelig skulle jeg få drikke litt vin å kose meg sammen med kjæresten min og mange venner og kjente. Jeg drakk litt men ble bare sløv og trøtt, og dessuten savna jeg baby'n min, så jeg ringte pappa, som kom å henta meg rundt midnatt. Da vi kom hjem hadde Sara sovna. Hun hadde være såå snill atte! :) Hun sov i hele utrolige NI timer den natta! :) Flinke jenta! Hun sov jo faktisk ni timer i natt også. Da hun våkna fikk hun mat, også sov hun til halv tolv! Tror nokk at hun er en B-baby! ;)

I dag har Jannike og Knut vært her. Vi fikk ordna med noen julegaver vi har spleisa på, så nå er det meste klart. :) Skal en tur til Trondheim i morgen for å få ferdig siste rest! :)

Snuppa har hatt litt vondt i magen i dag... Hun får ofte vondt i magen når hun spiser for tida...det er et svare strev å få amma ordentlig, og jeg vet ikke om hun får i seg nokk mat egentlig...Jeg må jo bare ta henne fra å gå rundt og rundt på stua for å få roa henne, og ofte så sovner hun da, så det er ikke rare greia hun får i seg i gangen da... Innimellom så får vi et og annet rolig måltid da, så da spiser hun så mye at det renner over. :p Får håpe at de kompanserer for de andre småe måltidene.

3 dager til jul!! Alt for mye å gjøre enda joo...ting må liksom være i orden her etter som vi skal være her på julaften! :)

Det årnar sæ! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar