lørdag 12. desember 2009

Rull rundt, ribbe og gløgg!

I går snudde Sara seg fra mage til rygg!! 10 Uker gammel!! :) Helt utrolig!

I dag vasker vi! Det vil si, jeg vasker innimellom amming, bleieskift og sånt, men det er ikke akkurat vanskelig å få gjort ting, når vi har ei lita jente som skjemmer bort mamman og pappan sin, og bare er snill og fornøyd med å se på leker, eller å sove i timesvis i vogna si! :)
Jeg må ha verdens flinkeste og fineste onge! <3 M'm!!

I kveld får vi besøk av Stian og Kim, og da skal Håvar servere ribbe og hjemmelaga gløgg! :) Jeg skal også smake på gløggen, så Sara får flaska i kveld, for den er det jo rødvin i. :)

Jeg fikk forresten sove leenge i dag! :D
Ammet i 5tida, og i 9tida, og i halv ti tida så stod Håvar opp med snuppa. Han tok morgenstellet, la Sara i vogna, tok med seg Taco og gikk en laang tur, mens jeg porka og sov! Hihi! Det var utrooolig godt! Jeg våkna i halv 12tida, men stor ikke opp før 12. Da hørte jeg Sara ville ha mat. :)

Nå har Håvar vaska på badet, begynt på kjøkkenet, og fortsetter vel der, innimellom ribesteking og gløgging. Jeg har tatt trapp og gang, og skal fortsette på stua når jeg har fått hvilt meg bare bittelitt! :) Skal se at hele huset lukter grønnsåpe til kvelds! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar