torsdag 10. desember 2009

Såeh.....

Barseltreffet i går var kjempekoslig. Det var mange mamma'r og bebiser som tok turen! :) Vi var innom helsestasjonen på kontroll også, og gjett om Sara har vokst! Nå er hun 5280 g, og 57 cm! På 2 mnd har hun strekt seg 8 cm, og lagt på seg 2 kg! ;)

I dag har vi febrilsk prøvd å finne noen som var hjemme, og som ville ha besøk, men vi endte opp hjemme alene i Fevåg gitt. Her hjemme skiftes det vinduer nemlig, og dette bråker noe forferdelig! Så for å spare ørene mine, og spesielt Sara sine, så måtte vi bare ut av huset!

I kveld sovna Sara i halv ti tiden, og hun sov i nesten en time før hun våkna nå, så jeg trodde faktisk litt at hun kanskje, KAANSKJE , kunne ha sovna for kvelden! Ikke det nei.. :p

I morgen skal vi på besøk til Linn Marita, som er gravid. :)

Forresten...vi har en babycall som er litt rar... De to siste gangene vi har brukt den så har det kommet en styggstygg lyd i foreldreenheten! Litt som om noen skulle ha stått å brølt i den i den andre enden...skikkelig ekkelt, spesielt når jenta sover, for da er det jo iallefall ikke hun som lager bråk.. Den gjorde det i stad også, etter at jeg hadde prøvd å skifte kanal, mens jeg stod med babyenheten i hånda.... Ser på nettet nå at det er flere som har det problemet da, at det er forstyrrelser på frekvensene...skulle likt å vite hvor det kommer fra...

....et lite tidshopp...
for nå har jeg ammet og lagt Sara igjen. Hun sovna nesten med en gang hun fikk mat...virka ikke spesielt sulten heller..
Er overrasket over sovehjertet hennes ikveld, men må si det er utrolig godt å få en time eller to alene på kvelden! :) Håper at dette er starten på litt tidligere natt for snuppa sin del, og litt alene tid for mor og far på kvelden, og at dette ikke bare var et engangstilfelle. :p Har jo merket at hun spiser mindre på kveldene nå, så kanskjekanskje :)

Jeg lånte forresten med meg Taco hjem i dag! :) Koooosevovven!




 Bildet er tatt i Mars i år! :)


 Og her er...






















den nydelige jenta vår! <3

Så utrolig god og blid og!


 Elsker deg!



Elsker dere!! <3

2 kommentarer: