mandag 4. januar 2010

3 Måneder! :)

Jeg må le litt av meg selv... Jeg er en ettergivende mor! ;p

Det gikk bra et par kvelder å legge Sara ned, men de siste kveldene har hun rett og slett blitt fly forbanna!! Jeg venter til hun gjesper og gnir øyne, så legger jeg henne, og hun kan ligge en liten stund og nesten sovne, og sutre litt for seg selv. MEN så blir hun SINT, og hun gråter og hyler, selv om vi går inn og sitter ved siden av sengen hennes og synger, stryker, prater, holder hender og trøster... HVA GJØR MAN DA DA????
Det ender med at vi tar henne opp og bærer henne i søvn likevel! BLÆÆÆH!

Er min kjære datter utrolig egen og viljesterk?

Jeg er litt redd for at det er mageknipe som gjør at hun skriker, men de klassiske kjennetegnene, som å kaste bakover hodet å trekke opp føttene mot magen, som hun alltid har gjort, er ikke der....gråten er heller ikke så sår og intens som når hun har vondt, hun høres liksom bare rasende ut...men jeg er likevel ikke sikker, så da må jeg jo selvfølgelig trøste henne..mitt stakkars morshjerte klarer ikke å la være!

Noe positivt med leggeingen har vi likevel fått til da...de siste kveldene har hun lagt seg tidligere og tidligere. I kveld var hun i seng før 22. ;) Dette går da i riktig retning i alle fall! :)

I dag er kjærlighetsbarnet vårt blitt hele 3 mnd gammel! :)


Hun har begynt å sikle...MYE, og hun gnager på hender og det hun får tak i!! Bare å glede seg til tennene kommer da ;)

Ei blid lita tulle er hun da! :)

Blitt stor jente og låner pappan sin go'stol! ;)



Men det er ikke såå arti å sitte å slappe av egentlig...er sååå sterk nemlig, kan ikke sitte og la kroppen få hvile...her skal det trenes! :p

I dag har vi ikke gjort så mye...jeg fikk sove leenge, da papsen stod opp med Sara! :) Har fått gjort litt husarbeid da, for i jula har vi gjort lite..
Nå i kveld har Fevågingene vært på besøk. :)

Nå er det vel på høy tid at jeg finner senga, for ettersom snuppa sovna så tidlig så må jeg opp desto tidligere for å amme....ser for meg at hun våkner til mellom 3 og 5. :p Tjohei!

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar