torsdag 28. januar 2010

Et sårt etterspurt innlegg! :p

Jeg har hatt bloggtørke ja....
Har vært litt sliten etter to byturer med Sara til kiropraktor i forrige uke, en bytur denne uka, sene kvelder borte, mye farting ellers og dåpsplanlegging...har i tillegg dårlig matlyst for tia...det hjelper IKKE!

Skulle egentlig til Rissa i dag for å ordne blomster til dåpen i helga, men jeg har vært urven i hele dag, så vi ble hjemme. Med litt paracet, og ei lita ei som sov leenge i vogna si, så fikk jeg gjort ferdig alle bordkortene, og jeg fikk også prøvd å dekorere lysene, så nå vet jeg hvordan jeg vil ha det. :)
Tenkte egentlig å legge ut bilder nå, men jeg venter...tar heller bilder av dåpsbordet og legger ut. :)

Jeg hadde også tenkt å legge ut en film av Sara Jabbsaft, MEN!!!! Hvordan gjør man det??

Sara er litt tett om morningen for tida...har ikke egentlig fått rista ordentlig av seg den forkjølelsa hun fikk på nyåret her. De siste dagene har hun hosta litt også. Håper det bare er forbigående og at hun ikke blir syk igjen.

I går henta jeg dåpskjolen som Sara skal bruke. Den har Siri Beate, kjæresten til farfaren til Sara, strikket. Den er nydelig! Blir bilder av den også, etter dåpen. :)

Jeg får legge ut litt bilder av gullet her og da..:)


Fektefekte. :) Sveisen som alltid! ;)



Sara og jeg på bytur forrige uke. :)



Morfar og Sara ser slalom! ;) (morfaren har søndagssveis ser jeg..hihi)



Etter slalom og litt mat var det borte vekk! Merkelig at hun kan ligge sånn å sove..med henda rett opp i været!



Hihi! Litt ekkel blitsen eller?? (Ser du morfar? Basse ligger i senga han og!) :)


Smaker fast føde for første gang. Denne gangen ble det most potet med litt mme. Skuffende lite grimaser altså! :p Var liksom bare helt ok...



Lille snuppa. Sovna under matinga. :)

Ja, altså så har vi begynt å la Sara få smake litt mat nå. Hun har fått smake potet den ene dagen, og så kjøpte jeg Risgrøt med banan og fersken til henne, som hun har fått smake de to siste kveldene nå. Mange synes kanskje at det er tidlig å begynne allerede nå, hun blir fire mnd neste uke, men jeg synes det er greit at hun får smake litt, og venne seg til det. Det er jo bare snakk om å smake et par skjeer foreløbig. Risgrøten falt iallefall i smak. :)

I morgen skal Håvar fikse resten av maten til dåpen, og da skulle det meste være i boks. :) Da var det bare blomstene...jeg lurer på om jeg kanskje skal prøve å fikse en oppsats selv.. Får se hvor inspirert jeg blir. :p

Nå er det vel egentlig blitt veldig seint igjen, og jeg har ikke så mye mer på hjertet.

God natt. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar