torsdag 21. januar 2010

Kommer ikke på noe å kalle dette innlegget!

I går var vi på barseltreff. Vi var ikke så mange da, men det var koslig likevel. :) Godt å komme seg ut. Ikke det at vi ikke har farta nokk denne uka da...

I går tok Sara kveld kl åtte, og da så papsen og jeg en film. :) Det skal vi i kveld også, for vi har fått "The Hangover" i posten! :) Gleder meg masse til å se den! :)

Sara våkna til rundt midnatt, men var våken bare noen minutter før hun sovna igjen av seg selv. Var litt vindfull da snuppa, så hun sutra litt og prompa litt, så var det greit.
Da jeg la meg var jeg forberedt på å måtte opp igjen ganske fort, for i det siste har hun sover rundt seks timer før hun må ha mat igjen, men gjett hvem som sov til halv sju??? :D Da fikk hun litt mat, sovna igjen og sov til halv ti! Kjempehærlig å få sove så lenge sammenhengende! :) Flinke jenta!

I dag har vi vært på besøk til Ingunn og Daniel. Der var Anita og Sander også, og Kristina og Lea. Det var koslig ja. :) Lille nysjerrige Sara mi klarte selvfølgelig ikke å sove mens vi var borte på besøk, da det skjer alt for mye! Ikke sov hun i bilen dit heller, utrolig nokk. Satt og prata med seg selv mesteparten av veien. Hehe. Derfor dro vi hjemover i halv to tida, så hun fikk sove i vogna, og der ligger hun enda. Sovet i snart tre timer. I mens pusler jeg litt med opptenning, rydding, klesvask og ser litt tv. :)

I går hadde vi hjemmelaga fiskegrateng til middag. DET var godt det! Blir fisk i dag også, siden vi har igjen to torskefileter.. blir vel fiskeform av et eller annet slag. :)

Ha en strålende torsdagskveld folkens! :) (Tenk, nå er det jammen meg straks helg igjen!) ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar