onsdag 20. januar 2010

Ønskeliste og kjærestekveld!

Greys Anatomy er forsinka i kveld pga håndball....Makan til prioritering da! :p Jeg benytter tiden fram til da til litt blogging! :)

Til våre nærmeste: Ønskede gaver til Sara's dåp ligger øverst til venstre her nå! Er sikkert mye annet jeg kunne ha skrevet i den lista, men jeg kommer ikke på noe nå. :) Sølvbestikk vet vi at hun får, så derfor er ikke det på lista. :)

I går dro Sara og jeg til byen. Hun hadde time til kiropraktor igjen, og det ble litt av ei time. Aner ikke hva det var som gjorde det, sikkert en blanding av trøtt og ubekvem og litt sulten, men hun ble rasende med det samme kiropraktordama tok i henne. Huffa meg. :( Bedre ble det jo ikke da hun måtte klemme litt og kjenne litt her og der.
Denne gangen var hun veldig spent på et punkt i ryggen, noe som kan komme at at hun er ganske liten og lett i forhold til mange på sin alder, som gjør at hun er litt tidlig ute med å bruke kroppen sin som hun gjør, og derfor blir ryggen litt overbelastet. Hun er jo veldig spenstig, og slapper ikke så veeldig mye av i den lille kroppen sin nå. Skal bare sitte og stå hele tiden!
Jeg fikk iallefall instrukser om å massere rundt og på dette punktet i ryggen, spesielt hvis vi ammer liggende i senga. Gjorde det i dag tidlig, og du vil ikke TRO hvor mye luft som kom ut!! :O Om det er tilfeldig vet jeg ikke, men det kan kanskje være en forbindelse der da?
Er ikke så rart at hun blir grinete når vi ammer hvis det rett og slett er ubehagelig i ryggen å ligge slik.. Er ikke nødvendigvis luftsmerter alltid da, som jeg har trodd. Skal tilbake igjen på fredag, og da håper jeg det går bedre. :)

I går kveld var Sara hos farmoren sin, mens jeg spanderte på Håvar kino! :) Vi så "Luftslottet som sprengtes", og ble IKKE skuffet. :) Spennende film. Etter filmen dro vi på Egon og spiste. Var godt å komme seg ut å få litt kvalitetstid sammen som kjærester. :) Sara og farmor hadde hatt det fint de også! :) Ble litt sein kveld på snuppa i går da, men sovna selv da også, og sov i godt over 7 timer i natt. :)

I dag har Sara og jeg vært på shopping! Vi var noen timer på City Syd, og fikk kjøpt bukse og to topper til meg, bukse og genser til papsen, 5 bodyer og en sommerkjole til Sara og et par gaver til noen snupper som vi enda venter på. :) Ei kommer i mars, den andre i april! :) Gleder meg!
Dagens ikke-så-hyggelige hendelse var da vi skulle ta lunsj. Jeg hadde bestilt noe mat på Jordbærpikene, og Sara skulle få pupp. Da jeg tok Sara opp av vogna og holdt henne opp foran meg og koseprata med henne, så kom DEN sprutgulpen...over hele meg ja! Æhh!! :p

I dag har vi hatt "revvebaill" (potetball/komle) til middag! Å ja, jeg kommer til å nevne det her hver gang vi har det, for det er faktisk det beste jeg vet!! :D

OH! Håvar kjøpte forresten ny tørketrommel i dag! :D En sånn en som stopper av seg selv når tøyet er tørt! Den gamle vi hadde var begynt å bli litt ustabil, og kunne plutselitg stoppe opp og bare stå og dure... Syns ikke det var noe særlig...

I kveld la vi Sara kl åtte. Hun lå en halvtimes tid å kosa seg. Råla og prata med seg selv, sparka av seg dyna, gang på gang, på gang, storglisa hver gang vi kom inn! :) Satt i smukken et par ganger, men så sovna hun! :) Flinkisen vår!! Gjennomfører nå flaksetillegg hver kveld, og hun sover nå sånn ca like lenge i gangen på natta som hun gjorde da hun begynte å sove natta over. :) Mellom 6-8 timer. Med mindre hun sover i Fevåg da! :p

I morgen er det barseltreff! :) Dagene går altså så utroolig fort. Før jeg vet ordet av det så er det helg igjen.

Nå må jeg vel finne senga så jeg får noen timer på øyet før snuppsi våkner og vil ha mer mat! :)
Skal bare sette på ei maskin til med klær!

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar