søndag 17. januar 2010

Første overnatting borte!

I går hadde vi fest i karskstua vår, mens Sara var i Fevåg hor mormor og morfar. :) Hun overnatta helt uten oss for første gang, og jenta har faktisk ALDRI sovet så godt og så lenge før! :p Hun sovna for kvelden klokka halv ni, og sov til sju i morres! :) Det er jo ti og en halv time. Helt utrolig!

Vi ble ganske mange ned i den lille karskstua vår, og vi hadde det kjempegøy! :) Jeg klarte faktisk å slappe helt av, og ikke tenke så mye på Sara. Visste jo at hun var i gode hender. :)
Det var også kjempedeilig å våkne av seg selv i dag, og å slippe å tenke på å stå opp for å amme eller flaske.. Kunne ligge uforstyrra så lenge vi ville, og det har jo vært et savn, selv om det også er kjempekos å våkne til ei smørblid lita jente som ligger å pludrer for seg selv. :) <3
Men savnet etter den lille skatten vår kom fort etter vi hadde stått opp ja. Jeg kunne ikke komme meg fort nok til Fevåg! :p Selvfølgelig lå snuppa og sov i vogna si da jeg kom, så jeg måtte jo vente enda en tiiime før jeg fikk se henne igjen. :p
Under gjenforeningen var Sara skuffende lite engasjert syns jeg.. Hun hadde det da kjempefint der hun var hun, så jeg mistenker at det stoore savnet ikke var så gjensidig! :p Hihi!

I kveld sovna snuppa rundt kvart på ni, igjen av seg selv vel og merke, etter å ha vært inne et par runder for å sette i smokken. Vi begynner å bli flinke til dette nå! :) Jippii! :)


I går og i dag har Sara vært veeldig ivrig på å sutte på totten sin, så kanskje hun ender opp med å bruke den i stedet....? :)

Kjempeblå øyne. :) <3 Tottejenta!


Kosekluten er bestevennen på kveldene nå. :)

I morgen blir det bytur på oss. Sara skal til kiropraktor, og hvis farmora til Sara har anledning til å passe henne litt, så drar Håvar og jeg på kino. :) Da ligger vi nokk over hos henne, så slipper vi å ødlegge soverutinene til Sara. Er ikke hjemme før hal elve hvis vi skal hjem igjen etter kinoen, og det blir aaalt for seint for henne nå ja.
Vi får se. :)

Nå skal vi legge oss vi voksen og. Tidlig til oss å være, men det må bli godt å legge seg tidlig for en gangs skyld. :)

Natta!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar