fredag 15. januar 2010

Sovedokke!

Operasjon "Gi-Sara-Flaske-Før-Legging-For-Å-Se-Om-Hun-Sover-Lenger" må jeg si var meget vellykket! :D Som jeg sa i går så klarte jeg selvfølgelig å vekke henne da jeg var inne og sjekket henne i går kveld. Hun sovna igjen rundt halv ti, og sov godt til klokka var kvart på seks. :) Kommer nokk til å fortsette med det, spesielt siden hun spiste så mye, etter at jeg var tom.

I dag skal vi først hente Lone på skolen, så skal vi til dyrlegen med katten. Vi mistenker at hun kan ha lus eller noe, hun har begynt å miste pels, stakkar. :(
Lone skal passe Sara litt mens jeg vasker til helga. :) I morgen får vi festgjester også. Sara skal være i Fevåg til søndag. :) Jeg gruer meg litt.. :p

Jeg ringte på kiropraktorakutten igjen i dag. Sara får ny time på Mandag. Helsesøster anbefalte at vi tok oss en tur igjen, siden magesmertene er kommet tilbake... Vi prøver. :)

Nå må jeg finne noe å spise, før Sara skal få litt mat, og vi gjør oss klare til å dra til Rissa.
I kveld drar vi til Fevåg en snartur mens Håvar er på trening. :)

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar