mandag 11. januar 2010

Gapskratt! :D

Lørdag dro vi på bursdag til lillesøster Mette. Masse kaker og annet godt, og masse familie! :) Sara var litt pjusk den dagen, hun gikk fra fang til fang og det var greit en liten stund, men hun trivdes best når hun fikk sitte litt alene i vippestolen hun har der. :) På kvelden la Sara seg i ti tiden, og da tok jeg meg et glass vin, kosa meg med cheesedoodles og så Lady og Landstrykeren sammen med kjærest! :)

I dag har vi rydda litt, og vært på besøk hos Oldeforeldrene til Sara. :)

I dag så vi for første gang at Sara har fått skikkelig dreis på det der med å gripe og holde ting. :) Hun har holdt på en stund og prøvd, men i dag satt hun plutselig med en leke i hendene, og pakka den i munnen. :) Flinke jenta!
Nå i kveld fikk jeg henne til å le høyt og lenge også. Hun har småledd litt et par-tre ganger før, men i dag gapskratta hun. Begynte å hikke noe voldsomt da, så til slutt så fikk hun ikke til å le i det hele tatt, lattern ble borte i store gurpehikk! Hehe.

Har litt småplaner for uka som kommer da... I morgen skal vi ut å gå tur iallfall! Det skal bli såå godt å komme seg ut. Det har jo vært så bitende kalt..bebiser skal jo ikke ut da. Tirsdag tror jeg at jeg drar innom helsestasjonen en tur for å veie snuppa, og kanskje jeg får ordna ny time for vaksinene. Skulle egentlig det forrige tirsdag, men da var hun jo syk. Vi skal også på besøk til Silje på tirsdag. :) Onsdag er det selvfølgelig barseltreff igjen. Resten av uka får vi vel slappe av hjemme...gå tur, vaske klær..

Lørdag skal vi Håvar og jeg ha fest her...Da skal Sara overnatte i Fevåg til mams og paps...Jeg gleder meg masse til festen, men huff, jeg gruer meg fælt til å være borte fra snuppa så lenge... Sara kommer nokk til å kose seg.. Hehe. Hun kjenner alle i Fevåg godt, og hun sover alltid bedre og lengere der enn hun gjør her hjemme, av en eller annen grunn, så det går nokk kjempebra! :)

Nå må jeg køye. Snuppa la seg kl 21. (!!!!!) i dag! :D (JIPPIII) Og det betyr at hvis hun gjør som natt til i dag, og sover "bare" 5 timer før hun vil ha påfyll, så våkner hun om halannen time...lurer på om hun vil starte dagen tiidlig i morgen jeg, etter som hun la seg så tidlig i dag...Greit for meg! :)

Nattata!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar