lørdag 9. januar 2010

Men...

...vi dro til Fevåg allikevel! :p
Sara tok ingen skade av det...jeg var litt redd det skulle bli slitsomt for den lille kroppen, nå som hun er syk, men hun sovna jo nesten før jeg fikk satt henne i bilstolen, og sov helt til Fevåg, og hun var bare glad for å se dem igjen tror jeg! Glisa masse til alle sammen! :)
Hun har forresten vært bare god og blid i dag! :) Kan ikke akkurat se det på henne at hun er syk nei... :p


Mormora hadde vært på salg på Cubus da, så Sara fikk seg litt mer klær! :) En kjempegod heldress som er passe nå.


Ullundertøy til når hu blir litt større. Legg merke til hestene :)

 Så fikk hun barsel/julegave fra ei venninne av mamma også. En utrolig søt joggedress! :)
Etter gavedrysset leste hun en bok. :)



Lese....spise....samma det vel? :p


Sara og mormor! :)
Ble ikke så lenge i kveld da...ca en time bare. Måtte jo hente papsen igjen da treninga var ferdig. I morgen skal vi som sagt dit på bursdag til Mette-mor. Det blir fint.  Jeg synes bursdager er så koslig jeg.. Liker at familien samles. <3 Kake er vel heller ikke å forakte da....hehe. :p

Nokk en kveld sovnet lillegull av seg selv! :) Flinkisen vår!
Sutra litt til å begynne med da, men ikke sinnatagg i kveld! :D
Etter hun hadde vært stille en stund så gikk jeg inn for å sjekke, og da lå hun med øynene lukket, med smukken i munnen og koooosa seg med kosekluten. :) Aaawh! <3 Hun syns det er såå godt å gnu den i ansiktet, og ligge å tøve på den når hun er trøtt, sånn om hun gjør på puppen når vi ammer.... :)
Like etter så sovna hun. Brukte vel kanskje litt over en halvtime før hun sovna i kveld..
Håper dette fortsetter!

Stakkar lille hoster så fælt nå hører jeg..heldigvis sover hun seg stort sett gjennom det. Viktig med mye søvn og hvile når man er syk.
Nå tror jeg at vi skal legge oss, Håvar og jeg og. Jeg begynner å bli skikkelig trøtt nå, og Håvar har allerede slokna på sofaen! :p

Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar