tirsdag 12. januar 2010

Helsestasjon og besøk hos Silje. :)

I dag startet Sara og jeg dagen med å ta en tur på helsestasjonen. Vi hadde enda ikke fått noen ny time for vaksinene hennes, så vi fiksa det, samtidig som hun ble veid og målt.
Hun er nå 3 mnd og halvannen uke, veier 5840g og er 60 cm lang. :)
Jeg var sikker på at hun var godt over 6 kg jeg nå, men det var hun jo ikke. :p

Etterpå dro vi på besøk til Silje for å slarve litt. :)
Silje syntes ikke det var såå skummelt å holde Sara i dag. Hun er jo blitt så stødig! ;) Vi fikk servert Daimkake og min favoritt; Sjokoladepudding!! ;)

Sara har vært MYE våken og litt utilpass i dag også... Hatt vondt i magen igjen, og jeg har hatt nokk et øyeblikk hvor jeg tenker at NÅ vil jeg ikke amme mer..hun får jo bare vondt av det! Jeg håper at magen til Sara stabiliserer seg litt nå snart. I kveld har hun rett og slett fått flaske.
Hun la seg litt over åtte i kveld, stappa mett på flaskemat og ordentlig sigen. Vi var bare inn til henne en gang før hun sovna. Sliten i dag lillegull! <3
Det er mamman og, så jeg skal prøve å legge meg tidlig.

Nå skal jeg spise en appelsin og vente på Grey's! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar