lørdag 20. februar 2010

Ja...

...jeg har ikke bedre å gjøre en lørdagskveld enn å blogge litt... Og det synes jeg faktisk bare er godt! :) I dag fikk jeg sove lenge! :) Håvar var en engel og stod opp med snuppa vår. Kom inn for å fylle på med litt mat da, etter duppen hennes, men jeg stod ikke opp før halv ett i dag. :) Enda er jeg sikker på at jeg kunne ha sovet i maaange timer... :p

Etter å ha spist rundstykker til frokost så sendte jeg Håvar og Sara til Rissa. De besøkte oldeforeldrene til Sara, mens jeg vaska hus! :) Var godt å få være hjemme alene å gjøre det, får gjort så mye mer da. Åsså kunne jeg spille Breaking Benjamin på full guffe! OH YES! :D

Etter Håvar og Sara kom hjem har jeg mata og lagt lille snupp:

 
Hun var kanskje ikke verdens trøtteste da jeg la henne, noe som 5 min senere resulterte i dette... :p 

Åsså har jeg laga biff med fløtepoteter og stekte grønnsaker! :D NAMM!

Nå skal Håvar og jeg se Jackie Brown! :) *Liker Tarantino* :D

Shallabais! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar