torsdag 11. mars 2010

2 x dupp om dagen?

Fikk tips om dette. KANSKJE hun sover litt lenger da? 

Jeg hadde vel tenkt tanken tidligere også, men har tenkt at hun kanskje er litt lita enda til å begynne med fast rutine rundt duppene enda...Hun sover jo så lite i gangen, og hun blir jo så fort trøtt igjen.. Men, hvorfor ikke gjøre et forsøk..? En gang må man jo begynne! :)

Vi starter i dag, med dupp kl. 10 og kl. 14. Sånn ca.. 

Vi stod opp i åttetida, første dupp ble rett før klokka ti. Da sov hun i ca tre kvarter. Jeg så for meg at det kunne bli litt vanskelig å holde snuppa våken til neste dupp, altså, sånn at hun ikke ble overtrøtt og fullstendig rabiat, men det gikk faktisk ganske greit. :) Vi lekte masse, hun fikk litt mat innimellom, så så vi litt playhouse disney til slutt her. Hun fikk grønnsaksmos og pupp før jeg la henne, og hun slokna etter et halvt minutt med amming. Hun sov seg gjennom påkledning og nedpakking i vogn også! :p Hun var fullstendig kjørt snuppa! Hehe. Nå har hun sovet i 40 min, og jeg håper at hun tar seg en skikkelig dupp nå! :) Det har vi godt av begge to, tror jeg. :)

I går fikk snuppa prøve å spise selv... ;)
SÅÅ godt med grøt altså, men guri, så vanskelig å få i seg da! :p

I går fant hun også tærne sine for første gang! :)
Såå god! :) <3
(og litt gul på nesa, etter å ha spist selv! :) Utrolig hvor godt denne fargen i maten sitter altså!)

Hehe, litt artig at hun faktisk smiler til kameraet allerede! :p


Her ser hun Mikkes Klubbhus! :)

Nå skal jeg spise litt, og baaaare slappe av så lenge jeg kan! :)

Ha en fantastisk torsdag folkens! :)

3 kommentarer:

  1. hihi søtasta:))

    SvarSlett
  2. Hu e så søt å go! Har to duppa om dan vi å, stort sett =) en i 11-12 tida å en på ettermiddan. spise sjøl å ja, magnus e d ett kapittel for sæ å få i mat.. godt e d, men entn ska han itj svelg, eller så bare sutte han på oinnerleppa si å vil itj gap :-P

    SvarSlett
  3. Okei! :) Ja, d jekk godt i dag iallfaill, så vi får prøv å fortsett m d! :)

    Hehe, Sara smatte i sæ matn hu, hu gape ikke når skjeia kjæm, men byinne å smatt. :) Men d går søye godt d da. :)

    Hainn fijnn velj ut tå d! :) Hehe.

    SvarSlett